کد خبر: 1116277
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
هوادار قطری به بیان اینکه ایران به همراه انگلیس از گروه دوم جام‌جهانی صعود خواهد کرد گفت: بازیکنان ایران طی سال‌های اخیر عملکرد خوبی در لیگ ستارگان قطر داشته‌اند و باعث جذابیت بیشتر آن شده‌اند.

بیست و دومین دوره جام‌جهانی فوتبال از روز ۲۹ آبان ماه به میزبانی قطر آغاز به کار می‌کند و در دیدار افتتاحیه، تیم‌های قطر و اکوادور به مصاف هم می‌روند.

تماشاگران قطری با نزدیک شدن به آغاز این رویداد بزرگ به تدریج شور و هیجان بیشتری به خود گرفته‌اند و با حضور در خیابان‌ها به حمایت از عنابی‌ها می‌پردازند.

"جاسم محمد" یکی از هواداران متعصب تیم ملی قطر است که این روزها به حمایت از تیمش می‌پردازد. وی در گفت‌وگویی با خبرنگار ایرنا انجام داده که شرح آنرا می‌خوانید:

*در آستانه میزبانی کشورتان از این رویداد بزرگ، چه حسی دارید؟

میزبانی جام‌جهانی آرزوی هر کشوری است. برای برگزاری مطلوب این تورنمنت، مسئولان کشور ما تلاش زیادی کرده‌اند و مطمئن باشید مسابقات خوبی را خواهیم داد چراکه همه شرایط و امکانات فراهم است.

*تیم قطر توان رقابت با حریفان را دارد؟

پیشرفت تیم ملی قطر ادامه دارد. این تیم چند سالی است با برنامه پیش می‌رود و مقتدرانه قهرمان جام ملت‌های آسیا شد. رقابت با هلند، اکوادور و سنگال سخت است اما به تیم‌مان امید زیادی داریم. بازی افتتاحیه برابر اکوادور بسیار مهم است و اگر در آن نتیجه بگیریم، شانس صعود داریم.

ایران به همراه انگلیس صعود می‌کند؛ به تیم‌مان امید زیادی داریم

*کدام تیم‌ها را مدعی می‌دانید؟

ما قطری‌ها اکثرا بعد از تیم کشورمان، طرفدار آرژانتین و سپس برزیل هستیم. فکر می‌کنم این دو تیم به همراه فرانسه و پرتغال مدعیان اصلی هستند.

*تیم ایران را چگونه می‌بینید؟

شما یکی از بهرین تیم‌های آسیا هستید که لژیونرهای مطرحی دارد. معتقدم از گروه دوم، ایران به همراه انگلیس صعود می‌کند. با داشتن مربی و بازیکنان باتجربه شانس ایران را افزایش می‌دهد.

*نظرتان در خصوص حضور بازیکنان ایران در فوتبال قطر چیست؟

برخی فوتبالیست‌های ایران در سال‌های اخیر موجب بالا رفتن سطح فنی لیگ ستارگان شده‌اند. من شناخت خوبی از فوتبال ایران و آسیا دارم. فراموش نکنید که طارمی با درخشش در لیگ قطر به سطح اول فوتبال اروپا رفت.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار