کد خبر: 1115929
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
حامد قهرمانی
تعداد بازدید : 4
گوینده پادکست: مجتبی سرمدی
 

سرمربی پرسپولیس در توهینی نابخشودنی به تیم ملی فوتبال، نمره معرفت بازیکنان تیم ملی را صفر اعلام کرده و یکی، دو بازیکن دیگر نیز به بازیکنان تیم ملی گفته‌اند بی‌شرف! چون به‌زعم آنان فوتبالیست‌های تیم‌ملی نباید به دیدار رئیس‌جمهور می‌رفتند یا باید آنجا شعار زن، زندگی می‌دادند!

گل‌محمدی اگرچه باید درباره مطالب سراسر دروغی که تاکنون منتشر کرده در دادگاه وجدان خود و در دادگاه قضاوت مردم پاسخگو باشد و البته این غیر از وظیفه قضایی برای رسیدگی به کذابان مجازی است، اما بهترین کار برای اینکه نشان دهد نمره معرفت و شرف خودش بیشتر از صفر می‌شود، آن است که همین حالا در حمایت از آشوبگران (به‌زعم او مردم) از سرمربیگری باشگاه دولتی پرسپولیس استعفا دهد و ده‌ها میلیارد پول بیت‌المال مردم را که دستمزد گرفته، پس بدهد و مثل مرد از خودش مایه بگذارد، نه اینکه در یک اقدام ضدامنیت ملی روحیه بازیکنان تیم ملی را تخریب کند.

هرچند همه می‌دانند که اینجا هم احتمالاً بحث فروش اکانت، مهاجرت، جیب و گاوصندوق است و شرافتی که برای مردم نباشد و خیر آنان را نخواهد به ریالی و دلاری فروخته می‌شود. چند سؤال واقعی می‌شود از گل‌محمدی پرسید؛ اول اینکه وقتی با پرسپولیس قرارداد میلیاردی می‌بستی تا از بیت‌المال و جیب همین مردم پول برداری چقدر معرفت به خرج دادی؟! همین مردمی که در تنگنا‌های عجیب و غریب اقتصادی به سبب تحریم‌ها تنها دلخوشی‌شان فوتبالی است که قرار است تیم‌های تحت هدایت امثال شما بازی کنند. حتماً خیلی بامعرفت هستی که حتی همین را هم از مردم دریغ کردی، وقتی طی دو هفته پنج امتیاز مفت را تقدیم رقبا کردی.
آقای گل‌محمدی طی دو ماه گذشته وقتی بدون اطلاع و صرفاً از روی اوهام و خیال‌پردازی با اسامی خدانور، نیکا و دیگران کشته‌سازی کردی و بر آتش اغتشاش دمیدی، آیا می‌دانستی معرفت یعنی چه؟ حتماً شما آخر معرفت و شرافت هستی که با همین حرکات جوانان و نوجوانان را به خیابان کشاندی.

شما نمره معرفت گل‌محمدی را حساب کنید!

راستی معرفت در قاموس گل‌محمدی و همفکرانش یعنی چه؟ عده‌ای هستند که شرافت‌شان در گرین‌کارت و اقامت‌شان در ینگه‌دنیا خلاصه می‌شود. همان عده‌ای که این روز‌ها در برابر درک و فهم حقیقت به سختی مقاومت می‌کنند تا نکند ایرادی در کار سفرهایشان پیش بیاید. همان‌ها که به قطر نمی‌روند، اما حتماً برنامه مسافرت برای جا‌های دیگر دارند تا خانواده در ایران دچار افسردگی نشوند!


یحیی گل‌محمدی و همفکران فوتبالی از رده خارج شده‌اش این روز‌ها شرافت را فقط در آشوب، بلوا و اغتشاش می‌بینند. از دید آن‌ها شریف و بامعرفت کسی است که گوش به فرمان رسانه‌های سعودی و لندنی آتش اغتشاشات را داغ نگه دارد و حتماً از دیدگاهشان کسی که سرود ایران را بخواند و به پرچم ادای احترام کند و به دیدار رئیس‌جمهور برود، بی‌شرفی بیش نیست!

آقای گل‌محمدی همین حالا از خودت شروع و از خودت هزینه کن. پول مردم را پس بده و در حمایت از آشوب از پرسپولیس بیرون برو تا درس مردانگی و از خودمایه گذاشتن به دیگران بدهی، وگرنه آیندگان نام دیگری بر تو خواهند گذاشت.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
erz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
2
از تک تکتون متنفرم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار