کد خبر: 1115794
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

معرفی بهترینهای لپ تاپ اچ پی و دل در 2022

رپورتاژ آگهی/ برند اچ پی(hp)  و دل dell از معروف‌ترین کمپانی‌ها در زمینه تولید انواع تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها می‌باشند. شما می‌توانید محصولات مربوط ‌به این دو برند یاد شده را در ویترین بسیاری از فروشگاه‌های کشورمان مشاهده نمایید.

کیفیت بالا و امتیاز بالا در بسیاری از محصولات این دو برند دیده می شود و افراد با زوایای دید مختلفی این دسته بندی برترین برندها را تشکیل داده اند

یکی از مواردی که در دسته بندی برترین های برند لپ تاپ اچ پی و دل میتواند اثرگذار و منطقی باشد قطعات داخلی لپ تاپ از جمله باتری لپ تاپ است که  براساس فناوری نوین جهانی طراحی شده‌اند. به طوری‌که از پرفروش‌ترین انواع لپ‌تاپ‌های اچ پی که در آنها باتری لپ تاپ اچ پی بسیار با کیفیت است موارد زیر می باشد.

HP ENVY 13T-BA000

HP ZBook Studio G8

HP ZBook Fury 17 G8

HP Elite Dragonfly G2

و همچنین در لپ تاپ های دل علاوه بر اینکه باتری لپ تاپ دل در ایجاد دسته بندی برترین می تواند تاثیر گذار باشد گروهی این لپ تاپ را بر اساس کارت گرافیک نیز دسته بندی کرده اند، که عبارتند از:

لپ‌تاپ dell xps 15

 لپ‌تاپ dell xps 13

لپ‌تاپ  XPS 9310 M3300 dell

خب حالا که برای شما نام بهترین لپ تاپهای 2022 دو برند اچ پی و دل را گفتیم در ادامه به توضیح این دو برند خواهیم پرداخت

قبل از آن یادآور شویم که فروشگاه اینترنتی ساختار دیجیتال ارائه دهنده انواع قطعات داخلی لپ تاپ و تبلت می باشد و فعالیت گسترده ای در تهیه و فروش باتری اورجینال لپ تاپ در انواع برندها مانند باتری لپ تاپ سامسونگ ، ایسوس ، لنوو، توشیبا ، سونی ، ام اس آی و .... دارد و شما میتوانید هر نوع باتری که نیاز دارید را به سادگی چند کلیک سفارش دهید و از گارانتی 6 ماه و ارسال رایگان آنها نیز بهره مند شوید.

ساختاردیجیتال برای آسودگی خیال مشتریان بخش مشاوره آنلاین 24 ساعته خود را فعال قرار داده تا در صورتی که درباره باتری لپ تاپ مناسب خود اطلاعاتی ندارید به راحتی از آنها کمک بگیرید علاوه بر این در انتهای محصولات خود مدلهای سازگار و پارت نامبرهای  هر باتری را قرار داده است و اگر درباره پارت نامبر و مدل لپ تاپ خود نیز اطلاعات داشته باشید می توانید به سادگی خرید خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که این فروشگاه برای خرید همکار شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است و می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما در سایت ما در تماس باشید.

معرفی بهترینهای لپ تاپ اچ پی و دل در 2022

معرفی لپ‌تاپ HP ENVY 13T-BA000

یکی از بهترین انواع لپ تاپ اچ پی مدل HP ENVY 13T-BA000  می‌باشد

اندازه صفحه نمایشگر این محصول در حدود 13.3 اینچ بوده و دقت صفحه نمایشی نیز 1080*1920 می‌باشد. همچنین از مهمترین و اصلی‌ترین مشخصه‌های لپ‌تاپ HP ENVY 13T-BA000 می‌توان به حافظه داخلی شش گیگابایت، حافظه اختصاصی دو گیگابایت، نوع رم 4ddr، مدل سی پی یو Intel Core i5 – i7، سری پردازنده Core™ i7, Core™ i5 اشاره کرد

HP ZBook Fury 17 G8 یکی از بهترین لپ تاپ های اچ پی

اگر بخواهیم یکی از پروشهای اچ پی را معرفی کنیم باید به لپ‌تاپ HP ZBook Fury 17 G8 اشاره کنیم البته این لپ تاپ یک نقطه ضعف کوپک نیز دارد و آن وزن مربوط به لپ تاپ است اما داشتن پردازنده‌های قدرتمند، صفحه نمایشی بسیار زیبا از مهمترین دلایل خرید این محصول می‌باشد.

لپ‌تاپ HP Elite Dragonfly G2

بارزترین ویژگی‌های لپ‌تاپ HP Elite Dragonfly G2 عبارتند از:

طراحی عالی،

صفحه کلید راحت،

صفحه نمایشی عالی،

نوع حافظه داخلی اس اس دی،

مدل سی پی یو 11th-generation Intel Core i3 – i7،

سری پردازنده مرکزی Core™ i3 – Core™ i7،

مدل پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe Graphics

مشخصات مربوط‌به لپ‌تاپ dell xps 13

لپ‌تاپ dell xps 13 را می‌توانید در لیست بهترین لپ تاپ دل برای کارهای گرافیکی مشاهده کنید. این لپ‌تاپ طراحی خیره کننده و صفحه نمایشگر زیبایی دارد. به‌جرات می‌توان گفت که لپ‌تاپ یاد شده جزو ایده‌آل‌ترین لپ‌تاپ‌های گرافیکی می‌باشد که قیمت بالایی را نیز دارد.

قدرتمند بودن باتری لپ‌تاپ dell xps 13 سبب می‌شود که شما ساعت‌های طولانی بدون نیاز به برق از دستگاه در اختیار‌خود استفاده کنید.

لپ‌تاپ XPS 9310 M3300 دل

لپ‌تاپ XPS 9310 M3300، نیز بهترین لپ تاپ دل برای کارهای گرافیکی است که نمایشگر 13.4 اینچی دارد و شما می‌توانید تصاویر مدنظرتان را با کیفیت یو اچ دی به‌نمایش بگذارید.

همچنین در‌نظر داشته باشید که قدرت و ظرفیت مربوط‌به باتری این لپ‌تاپ دل نیز بی‌نظیر می‌باشد. در‌واقع لپ‌تاپ‌هایی که برای کارهای گرافیکی مناسب هستند، بایستی باطری‌های قدرتمندی نیز داشته باشند. قدرتمند بودن باتری لپ تاپ دل مناسب برای کارهای گرافیکی از مهمترین مشخصه‌های آنها است.

شما چه برندی را برای لپ تاپ در نظر دارید و کدام ویژگی لپ تاپ است که باعث می شود شما به خرید آن فکر کنید.

باتری لپ تاپ؟ رم ؟ کارت کرافیک ؟ سی پی یو ؟ و یا وزن و لمسی بودن آن؟

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار