کد خبر: 1115742
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
امروز پیکر شهید وجیه‌الله آذرنگ اهل روستای «کارمزد» سوادکوه شهید مدافع امنیت به خاک سپرده شد و روح بلندش بر فراز آسمان همیشه نظاره‌گر اعمال مردمانی است که جانش را برای آن‌ها در طبق اخلاص گرفت و هدیه برای امنیت مردمی شد که امروز برای بدرقه‌اش تا خانه ابدی سنگ‌تمام گذاشتند؛ قطعا کارمزد این شهید اهل روستای «کارمزد» شهادت بود که او به وصال رسید...

جمعیت از هر طرف به میعاد‌گاه حضور شهید وجیه‌الله آذرنگ در محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه می‌آمدند و اندک اندک جمع مستان می‌رسید.

آسمان آبی و هوا در ۲۳ آبان‌ماه، بهاری بود؛  محوطه ناحیه مقاومت سپاه مملو از جمعیت بود که برای تشییع پیکر شهید مدافع وطن آمده‌بودند‌، جمعیت قابل‌توجه بود و از هر قشری در این بدرقه حاضر بودند.

اشعار حماسی همراه با مداحی قرائت می شد و نماینده ولی فقیه در استان مازندران نماز را بر پیکر شهید خواند، دادستان استان و مدیران ملی، استانی و شهرستانی حضور پررنگی داشتند.

شهید کلید‌واژه‌ای است که بسیاری از کلمات را معنا و مفهوم می‌بخشد و آهن‌ربایی است که تفکرات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی معتقد به اصول و چارچوب‌های نظام جمهوری اسلامی را به خود جذب کرده است.

حضور تعداد قابل توجهی از اهالی روستای بزرگ و دارای چهره‌های برجسته دینی و مردم شهید‌پرور «کارمزد‌» سوادکوه در قائم‌شهر هم شاهد مراسم بزرگی در آن بودیم و در شهرستان سوادکوه شمالی و زیراب و روستای کارمزد هم مردم تجدید بیعت دیگری با شهید داشتند و قدردان مدافعان مرزها و امنیت خود بودند.

در دو ماه گذشته شاهد حوادث ناخوشایندی در کشور بودیم که مدافعان امنیت کشور آماج هجوم فیزیکی و فضای اجتماعی بودند ولی مردم در مناسبت‌های مختلف حضور حماسی داشتند و حمایت از فرزندان امنیت خود را اعلام کردند که حضور بیش از ده میلیونی روز مبارزه با استکبار جهانی نمونه‌ای از آن بود.

شهید که جان خود را به عنوان سرمایه اصلی خدادادی در راه خدا و دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلابی فدا می‌کند، همواره جایگاه عظیم و قابل احترامی در بین مردم دارد و یکی از مصادیق حقانیت جمهوری اسلامی و برهانی در برابر دشمنان خارجی و معاندین دنباله‌روی آنان است.

آری امروز پیکر شهید وجیه‌الله آذرنگ شهید مدافع امنیت به خاک سپرده شد و روح  بلندش بر فراز آسمان همیشه نظاره‌گر اعمال مردمانی است که جانش را برای آنها در طبق اخلاص گرفت و هدیه برای امنیت مردمی شد که امروز برای بدرقه‌اش تا خانه ابدی سنگ‌تمام گذاشتند؛ قطعا کارمزد این شهید اهل روستای «کارمزد» شهادت بود که  او به وصال رسید...

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار