کد خبر: 1115522
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
اسماعیل هنیه:
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر لزوم اتحاد ‌همبستگی میان امت های عربی و اسلامی خاطرنشان کرد که تا زمان بیرون کردن کامل اشغالگران از خاک فلسطین «شمشیر قدس» بر سر صهیونیستها آخته است و در نیام نخواهد رفت.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت: «شمشیر قدس» که مقاومت غزه آن را در مقابل اشغالگران از غلاف بیرون کشید تا بیرون کردن آن ها از تمام سرزمین فلسطین در غلاف نخواهد رفت.

وی تاکید کرد: این رژیم با تمام تشکل هایش، افراطی و صهیونیستی و اشغالگر است و به همین دلیل باید تمام توهم های صلح و سازش و مذاکرات از بین برود زیرا این رژیم تنها زبان شمشیر و سلاح را می فهمد.

به نوشته پایگاه العهد، اسماعیل هنیه همچنین به چالش هایی که مساله فلسطین با آن مواجه است، پرداخت و تاکید کرد: این چالش ها شامل انتخابات پارلمانی اخیر رژیم صهیونیستی و پیروزی صهیونیست های دینی در آن ، تلاش اشغالگران برای تحمیل حاکمیت دینی بر مسجد الاقصی و همچنین تلاش برای هدف قرار دادن ارکان مساله فلسطین ‌و در راس آن ها از بین بردن حق بازگشت پناهندگان است. 

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر لزوم اتحاد امت های عربی و اسلامی و محور قرار دادن قدس شریف خاطرنشان کرد: تا زمانی که قدس مورد هدف قرار گرفته باشد، اولویت و راهبرد ما این خواهد بود که قدس محور درگیری ما با دشمن است و همین امر ما را متحد خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به ارزش های ملت و امت اسلامی و در راس آن ها مساله قدس و حق بازگشت پناهندگان فلسطینی گفت: نه کوتاه خواهیم آمد، نه تفریط می کنیم، نه به رسمیت خواهیم شناخت. ملت فلسطین حق دارد که در سرزمین خود باشد و زندانیان ما باید آزاد شوند. محاصره غزه باید شکسته شود و مقاومت علیه اشغالگران به ویژه در کرانه باختری باید تداوم یابد؛ مقاومتی که ما هر روز شاهد گسترش آن از طریق گروه نوظهور مقاومت "عرین الاسود" و تمام بازوهای مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی هستیم.

 

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار