کد خبر: 1115338
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:
سردار کشکوللی گفت: بصیرت مردم در هر برهه ای از زمان خنثی کننده توطئه های دشمن بوده و ملت بیدار ما فریب توطئه های دشمن را نخواهند خورد.

به گزارش جوان از لرستان، مرتضی کشکولی، امروز(22آبان)، در مراسم بزرگداشت شهید بسیجی«سید روح الله عجمیان»، که در اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت اظهارداشت: شهید عجمیان مظلومانه به شهادت رسید و شهادت این جوان بسیجی بر افتخارات جامعه بشری افزود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: این گونه رفتار وحشیانه در قامت فرهنگی، ایرانی و اسلامی ما جایگاهی ندارد.

وی به توطئه های دشمن در حوادث اخیر و دامن زدن به اغتشاشات اشاره کرد و افزود: راهبرد دشمن بر مبنای دروغ و بر اندازی نظام و انقلاب بود و این راهبرد دشمن با تاکتیک آنان همخوانی داشت.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه فضای مجازی مبتنی بر دروغ و رذائل اخلاقی است، گفت: این اتفاقات اخیر ملت ما را در برابر هجمه های بعدی فضای مجازی واکسینه کرد.

وی به بصیرت و هوشیاری ملت ایران اشاره کرد و عنوان داشت: مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انقلاب همواره پای انقلاب ایستاده اند و این ایستادگی را با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 13 آبان به نمایش گذاشتند و این حضور خار چشم دشمنان است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: ملت ما همواره بیدار و هوشیار است و فریب توطئه های دشمن را نخواهند خورد.

وی با بیان اینکه این اغتشاشات کور یک جنگ هیولایی در فضای مجازی بود و در واقعیت آنگونه نبود، گفت: دشمن به دنبال بزرگنمایی و راه اندازی بی ثبات سازی در داخل کشور بود و هدف دشمنان سرگرم کردن ایران به مسائل داخلی و دور شدن از اهداف بزرگ بود.

سردار کشکولی با بیان اینکه آمریکا یک کشور شکست خورده و بی اثر در جهان است، بیان کرد: ایران اسلامی دوران سخت را پشت سر نهاده و کشوری قدرتمند و توانمند است و حریف و رقیب ما به همین نسبت ضعیف و ضعیف تر شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار