کد خبر: 1115131
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
جانشین فرمانده کل سپاه:

جانشین فرمانده کل سپاه به هراس دشمنان از جوانان انقلابی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با فضای مجازی آلوده می‌خواهند به اهداف خود برسند، اما بصیرت مردم ما همیشه بموقع خود را نشان داده است.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی با همه دشمنی‌ها سربلند بیرون آمده‌ایم، اظهار کرد: در حوزه قدرت نظامی در اوج قرار داریم و موشک‌هایی که هیچ سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست، ساخته‌ایم و این فقط کمی از قدرت و توانمندی ماست و ما زمانی از قدرت‌های خود سخن می‌گوییم که دشمن اثرات به‌کارگیری آن را لمس کند.
وی در ادامه افزود: اینک در مقطع تاریخی بزرگی هستیم و تاکنون بار‌ها پیروزی انقلاب را دیده‌ایم و باید بر اصل پیروزی جدی باشیم، زیرا عامل بزرگ کینه‌ورزی دشمنان پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی است. در زمینه معیشت و اقتصاد ضعف‌هایی وجود دارد و دشمن فقط روی همین امر متمرکز شده است تا به این نظام و ملت لطمه بزند.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دشمنان با فضای مجازی آلوده می‌خواهند به اهداف خود برسند، اما بصیرت مردم ما همیشه بموقع خود را نشان داده است. به دنیا ثابت می‌کنیم در دل و زبان و عمل در جبهه حق قرار داریم و با پشتیبانی از ولایت راه شهدا را ادامه می‌دهیم تا خیال خام دشمنان باطل شود.
سردار فدوی با اشاره به دستاورد‌های گسترده جوانان ایرانی در حوزه‌های نظامی، هسته‌ای و نانو بیان کرد: دشمن زمانی که پیروزی‌های دهه شصتی‌های ما را دید، درصدد برآمده است و می‌خواهد مانع تحول‌های بزرگ شود، زیرا به خوبی می‌داند انقلاب قدرتمند خواهد شد. جوانان ما در خانه خود یا هزاران کیلومتر دورتر از کشور در حال مبارزه و جنگیدن با دشمنان هستند و طبیعی است که دشمن از ترس شکل گرفتن جوان انقلابی، جنگ را به کف خیابان‌ها بکشاند تا یک بسیجی به شهادت برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار