کد خبر: 1115071
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار سرویس نفتکش از انبار خط لوله نفت این منطقه ۸۱۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های سوختی را در حوزه عملیاتی منطقه تربت حیدریه و مناطق خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان حمل و توزیع کردند.

جواد بلندی امروز شنبه در جلسه هماهنگی روسای نواحی شهرستانهای مرکزی و جنوب خراسان رضوی با محوریت توزیع سوخت زمستانی افزود:ناوگان حمل و نقل منطقه تربت حیدریه در ۶ ماه نخست امسال با هفت هزار و ۶۵۳ کیلومتر کارکرد ماهیانه حایز رتبه نخست در بین مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران شد.

وی ادامه داد:این موفقیت، شاخصی مهم و نشان دهنده توزیع مناسب سوخت در مناطق شرقی و جنوب شرقی کشور به ویژه شهرها و روستاهای مرزی است و تلاش می کنیم در زمستان پیش رو نیز زمینه آرامش و رفاه مردم را از طریق عرضه به هنگام سوخت به عنوان کالایی راهبردی فراهم کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: انتظار مردم و به خصوص روستاییان آن است تا نظم و روانی عرضه سوخت در ماه‌های باقیمانده سال‌جاری نیز تداوم داشته باشد و با استفاده از تجارب موفق سال‌های قبل و تلاش مظاعف دست‌اندرکاران حوزه سوخت‌رسانی و تشدید گروههای کنترلی و نظارتی به طور قطع شاهد تامین و توزیع پایدار سوخت بخش‌های مختلف مصرف خواهیم بود.

بلندی افزود:با وجود شروع فصل سرد سال که رشد مصرف سوخت را به دنبال دارد با ظرفیت موجود در ناوگان حمل و نقل منطقه و تلاش دست اندرکاران حوزه سوخت‌رسانی مشکلی در تامین سوخت مصرفی مردم نداریم.

وی به اعزام گروه کارشناسی منطقه تربت حیدریه به بیرجند برای هماهنگی و تعامل بیشتر برای تامین سوخت نیروگاه گازی شهرستان قاین و نیز سوخت تدارکاتی منطقه خراسان جنوبی اشاره و اضافه کرد: با تمهیدات اتخاذ شده، سوخت رسانی در مناطق همجوار نیز روال عادی خواهد داشت.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی نفت ایران است که دارای چهار ناحیه تابعه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان با ظرفیت ذخیره‌سازی حدود ۲۳۰ میلیون لیتر است.

انبار منطقه نفتی تربت حیدریه که به خط لوله سراسری نفت ایران متصل است سوخت‌رسانی به جنوب خراسان رضوی و تامین قسمتی از نیاز مصرفی سوخت استانهای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را نیز عهده‌دار است ضمن این که یکی از مبادی هشت گانه صادرات فرآورده‌های نفتی کشور است.

عملیات سالیانه منطقه تربت حیدریه توزیع حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون لیتر انواع سوخت‌های مایع بنزین موتور، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره و افزون بر ۹۶ میلیون متر مکعب گاز فشرده (CNG) است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

 

 

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار