کد خبر: 1115015
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
امروز هوای مناطق پرتردد شهر‌های تهران و کرج با توجه به سکون نسبی هوا غبار آلوده است.

امروز در مناطقی از خوزستان، لرستان، ایلام، جنوب همدان، مرکزی، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه شمالی فارس، اصفهان، یزد، شمال کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات تهران و سمنان بارش باران گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

یکشنبه در جنوب یزد، کرمان، شمال و شرق فارس و ارتفاعات جنوب و غرد اصفهان بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد و در گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است. سه شنبه در سواحل غربی دریای خزر و اردبیل و چهارشنبه در مناطقی از غرب و شمال غرب و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش رخ می‌دهد.

شایان ذکر است طی این پنج روز بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر البرز مرکزی و شرقی و همچنین زاگرس مرکزی دور از انتظار نیست.

همچنین امروز هوای مناطق پرتردد شهر‌های تهران و کرج با توجه به سکون نسبی هوا غبار آلود است امروز دریای خزر و شمال خلیج فارس، یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و سه شنبه دریای خزر مواج است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار