کد خبر: 1114705
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
نماینده عالی دولت در استان البرز
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: هفته پژوهش و فناوری البرز با جهاد تبیین و نمایش دستاوردهای علمی و پژوهشی استان و کشور همراه می شود.

مجتبی عبداللهی در اولین جلسه شورای سیاستگذاری هفته پژوهش و فناوری استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت : گرامیداشت این هفته از 12 تا 18 آذر ماه با برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و جشنواره هایی همچون تجلیل از نخبگان و دانش آموزان، صورت می گیرد.

وی با قدردانی از ریاست دانشگاه خوارزمی استان برای دبیری جشنواره سال گذشته، ادامه داد: امسال دبیری این جشنواره به عهده دانشگاه آزاد اسلامی کرج در استان خواهد بود.

عبداللهی گفت: استان البرز از ظرفیت های فراوانی در حوزه علمی، پژوهشی، پارک های علم و فناوری و... برخوردار است که انتظار می رود در این هفته مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: مردم و بویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه ها باید از دستاوردهای علمی کشور با خبر شوند از این رو در کنار جشنواره ها و نمایشگاه ها، جهاد تبیین از عملکرد علمی و پژوهشی را خواهیم داشت.

استاندار البرز گفت: باید از اساتید برتر در جهاد تبیین و همچنین دانشجویان و نخبگان استان نیز تقدیر ویژه ای بعمل آید.

در این نشست کاوه حدادپور معاون توسعه منابع استانداری البرز با حفظ سمت با ابلاغ استاندار البرز، بعنوان جانشین رییس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان معرفی شد و همچنین طی ابلاغ های جداگانه از سوی نماینده عالی دولت در استان، کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرج با حفظ سمت بعنوان دبیر کل ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری استان با حفظ سمت بعنوان دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان، حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان با حفظ سمت بعنوان دبیر جشنواره دانش اموزی استان و رضا عزتی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حفظ سمت بعنوان دبیر جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان معرفی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار