کد خبر: 1114686
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
سرلشکر صفوی:
مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه ملت ما همچون فتنه‌های گذشته این فتنه را هم درهم شکست گفت: ما سربازان خدا هستیم و از راه حق برنمی‌گردیم، یک دستمان در دست مردم و دست دیگرمان بر دست ولایت‌فقیه است.
 

سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده کل قوا صبح امروز (پنجشنبه ۱۹ آبان‌ماه) در مراسم یازدهمین سالگرد شهید حسن طهرانی مقدم با اشاره به سنت الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل گفت: ما سربازان خدا هستیم و از راه حق برنمی‌گردیم، یک دستمان در دست مردم و دست دیگرمان بر دست ولایت فقیه است.

وی افزود: ما و شما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی با خداوند، شهیدان و رهبر مقتدر و مهربان‌مان حضرت امام خامنه‌ای عزیز عهد و پیمان بسته‌ایم تا آخر عمرمان با روحیه جهادی، توکل به خدا، اعتماد به دانش و خلاقیت و استفاده از تجارب دفاع مقدس و هم‌اکنون در این جنگ جدید ترکیبی و شناختی با همراهی جوانان خود به دشمنان هجوم آورده و آن‌ها را شکست دهیم.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه آنچه در آینده شاهد آن خواهیم بود کاملاً از آنچه تاکنون در منطقه و جهان گذشته، متفاوت خواهد بود، تصریح کرد: جهان در حال تغییر و تحول بوده و نظام قدرت در حال جابه‌جایی است. البته نظام سلطه به رهبری آمریکا، صهیونیسم، انگلیسی‌های خبیث و ناتو و برخی از قبایل صحرانشین جنوب خلیج‌فارس که تشکیل حکومت به دست انگلیسی‌ها داده‌اند ولی از فرهنگ و تمدن خودشان و ما بی‌خبرند و نمی‌دانند ایران مقتدر با یک ملت بزرگ با فرهنگ و تمدن و با یک رهبر عالیقدر، شجاع و خردمند چگونه نظام قدرت را در جهان به چالش کشیده است.

وی افزود: در نبرد جدید، جبهه استکبار به رهبری آمریکا و اذنابش و جبهه مقاومت با رهبری ایران رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و آنچه که شما طی این مدت و چندین سال مشاهده می‌کنید در حقیقت از روی انفعال در مقابل قدرت ملت بزرگ ایران است. 

سرلشکر صفوی با اشاره به شکست‌های دشمنان از ملت ایران گفت: آن‌ها حداقل در سه رخداد بزرگ شکست خورده اند؛ براندازی ایران اسلامی و انقلاب اسلامی، جنگ هشت ساله و جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا؛ اما آن‌ها مشغول توطئه ناامن سازی و اغتشاش در داخل ایران شده‌اند. البته ما هم ضعف‌ها و مشکلاتی در داخل داریم.

وی ادامه داد: آن‌ها در جریانات ناامنی‌های اخیر با تمام توان رسانه‌ای و شبکه‌ نفوذ منطقه‌ای خود و حتی در داخل ایران از همه فاسدان و جاسوسان کمک گرفتند ولی به فضل الهی و با رهبری مقتدر و کارآمد با به دست گرفتن ابتکار و کمک به مدیریت صحنه با شکست مواجه شدند و ملت ما همچون فتنه‌های گذشته این فتنه را هم درهم شکست.

فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: به فضل الهی از این مشکلات عبور خواهیم کرد. ما و جبهه مقاومت با هوشمندی، صبر انقلابی و شجاعت ذاتی ملت‌هایمان به حول و قوه الهی بر جبهه استکبار پیروز خواهیم شد. اگرچه با پرداخت‌های هزینه‌های بالا همچون شهدای اخیرمان، شهدای مدافع حرم، ۲۰۰ هزار شهید و ۳۰۰ هزار جانباز دفاع مقدس و همچون شهدای مظلومی مانند حاج حسن طهرانی‌مقدم، فخری‌زاده، قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم حوادث اخیر در تهران، البرز و حرم حضرت شاهچراغ که اخیراً اطلاعات آن نیز منتشر شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار