کد خبر: 1114037
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
یک فایل صوتی مهم لو رفته از خبرنگار بی‌بی‌سی به‌نحو بی‌پرده‌ای آشکار می‌کند که چگونه آشوب‌طلبان و رسانه‌های آن‌ها هدف تجزیه و تکه‌پاره کردن ایران را دنبال می‌کنند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: شب گذشته یک فایل صوتی از صحبت‌های «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی‌بی‌سی منتشر شد که در آن وی به‌نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران خبر می‌دهد و تأکید می‌کند که هدف پشت‌پرده آشوب‌طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است!
 
او مشخصاً خبر می‌دهد که در رسانه سعودی ایران اینترنشنال ابلاغ شده است که فقط با رهبران احزاب {تجزیه‌طلب} گفتگو و به آن‌ها تریبون داده شود!
 
تعداد بازدید : 125
 
رعنا رحیم‌پور اصالت این فایل صوتی را در صفحه اینستاگرامش تأیید کرده، امّا علی‌رغم اشاره صریح به پشت‌پرده شوم آشوب‌طلبی‌ها توسط اینترنشنال و دیگر پایگاه‌های آشوب‌طلب گفته است که به خبرنگاران این رسانه‌های ضدایرانی احترام می‌گزارد!
 
این فایل لو رفته یکی از صریحترین اذعان‌ها از ناحیه خود خبرنگاران رسانه‌های ضدایرانی درباره عقبه آشوب‌ها و رسانه‌هایی نظیر بی‌بی‌سی و اینترنشنال است.
 
در هفته‌های گذشته تریبون ایران اینترنشنال دائم در اختیار رهبرانی از احزاب تجزیه‌طلب کرد، عرب و بلوچ قرار داشت به‌طوری که در بیست روز اول آشوب‌ها بیش از ۲۰ چهره تجزیه‌طلب جمعاً ۵۰ بار در این رسانه مصاحبه کرده بودند! و البته بی‌بی‌سی هم از غائله تجزیه‌طلبی و پاره پاره کردن ایران و تشویق به اقدامات خشونت‌طلبانه و تروریستی در ایران عقب نمانده است!
 
روزنامه گاردین سال ۹۷ در گزارشی نوشت عربستان سعودی بودجه هنگفت ۲۵۰ میلیون دلاری شبکه ایران اینترنشنال را تأمین می‌کند.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
0
فایل پخش کن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار