کد خبر: 1113856
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری چهار متهم دیگر پرونده شهادت «آرمان علی وردی» خبر داد.
سردار حسین رحیمی افزود: عوامل اصلی این جنایت ۱۵ نفر بودند که تا کنون ۹ نفر از این افراد شناسایی و بازداشت شده‌اند.

وی تاکید کرد: اقدامات پلیسی برای دستگیری همه متهمان این جنایت هولناک و ظالمانه تا بازداشت آخرین نفر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله‌ چهارم آبان در ناآرامی‌های محله اکباتان مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت و به شهادت رسید.

سردار رحیمی پنجشنبه ۱۲ آبان نیز با اشاره به دستگیری عاملان شهادت شهادت «آرمان علی‌وردی»، گفت: پس اقدام وحشیانه و جنایتکارانه‌ای که روی شهید علی وردی در اکباتان انجام شد تیم‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۵ نفر از عناصر اصلی جنایت را شناسایی کردند و پنج نفر از عوامل اصلی توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند و کار را دنبال می‌کنیم تا سایر افراد مرتبط با این پرونده را نیز دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: همزمان دستگاه قضایی نیز در حال بازجویی از این افراد هستند تا در کمترین زمان به سزای اعمال خود برسند. این متهمان همه مرد هستند و این افراد اعترافاتی نیز داشته اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این جنایت بزرگ و فجیعی است و به این دلیل است که این افراد فریب‌خورده دشمن هستند. گفت: این افراد در تهران دستگیر شدند و در حال بررسی سابقه‌دار بودن آن‌ها هستیم. البته علی‌رغم دستگیری این افراد در شهرک اکباتان این افراد اهل این منطقه نیستند.

منبع: ایرنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
2
خدارحمت کنداین شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی وتمام شهدای عزیزامنیت وتشکرازپلس جهت دستگیری عوامل پست این داعشی ها انشاالله هزچه زودتربه اشدمجازات برسند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار