کد خبر: 1108139
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور؛
طرح آبرسانی به ۹۱۳ روستای استان خوزستان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور افتتاح شد.
طرح آبرسانی به ۹۱۳ روستای خوزستان با اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد ریال با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور جمعی از مدیران استان همزمان با سراسر کشور بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در آئین افتتاح طرح آبرسانی به ۹۱۳ روستای خوزستان همزمان با افتتاح طرح آبرسانی به یکهزار و ۵۰۰ روستای کشور که به صورت نمادین در شهرستان حمیدیه و با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بیان کرد: در یک سال اخیر فعالیت دولت سیزدهم در خوزستان مسئله تأمین آب یک هزار و ۵۰۰ روستا در استان حل شده که از این تعداد ۳۱۳ روستا به طور کلی آب نداشتند.

محمد رضا کرمی نژاد گفت: خوزستان با پنج رودخانه بزرگ مشکل تأمین آب داشت که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون طرح‌های آبرسانی زیادی اجرا شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح ۱۳۶ هزار خانوار از این طرح بهره‌مند شدند و بیشترین روستاها در شهرستان دشت آزادگان بودند که ۱۲۳ روستا آبدار شدند.

مدیر عامل شرکت آبفای خوزستان افزود: با وجود اینکه وضعیت آب کرخه بسیار بحرانی است اما با طرح غدیر بسیاری از روستاها مشکل آب آن‌ها حل شده است.

کرمی نژاد ادامه داد: در پایان سال جشن آبرسانی به تمام مناطق دارای مشکل استان را خواهیم گرفت.

امروز جمعه با حضور رئیس جمهور آبرسانی به یکهزار و ۵۰۰ روستای کشور افتتاح شد که از این تعداد به ۹۱۳ روستای استان آبرسانی شد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار