کد خبر: 1107721
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ادامه سرپرستی زاهدی‌وفا بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا زمان معرفی وزیر پیشنهادی جدید به مجلس اشکالی ندارد و می‌تواند ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سرپرستی محمدهادی زاهدی‌وفا بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا معرفی وزیر پیشنهادی جدید اشکالی ندارد و می‌تواند ادامه پیدا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه آقای زاهدی‌وفا نتوانست برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجلس رأی اعتماد بگیرد، طبق ماده 204 آئین‌نامه داخلی مجلس، رئیس‌جمهور باید فرد دیگری را برای این منظور به مجلس معرفی کند.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه 12 مهر بررسی صلاحیت محمدهادی زاهدی‌وفا برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار مجلس قرار داشت و نمایندگان آرای خود را اعلام کردند.

در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت.

در بازشماری آرا، زاهدی وفا 136 رای موافق و 125 رای مخالف و 9 رای ممتنع کسب کرد که بنا به اعلام رئیس مجلس گزینه پیشنهادی دولت نتوانست رای اعتماد مجلس را کسب کند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار