کد خبر: 1107592
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

رپورتاژ آگهی/ کولر گازی یکی از پرمصرف ترین لوازم برقی است که در فصل گرم سال بیشترین آمار تقاضا را دارد و امروزه به دلیل گرمایش جهانی و گرم تر شدن زمین حتی مناطق معتدلی که نیازی به کولر گازی نداشته اند مجبور به استفاده از آن شده اند .امروزه در صنعت تولیدات کولر گازی و اسپلیت با نام ها و برندهای متعددی رو به رو هستیم که انتخاب را سخت کرده است از مهمترین کمپانی های معروف در زمینه تولید اسپلیت و کولر گازی می توان به دو غول تولیدات در این زمینه یعنی ال جی و اجنرال اشاره کرد که سهم عمده ای از بازار را در این زمینه به خود اختصاص داده اند .در اینجا سعی بر آن است که مقایسه ای بین این دو شرکت انجام دهید معایب و مزایا و مچنین نکته قوت و ضعف هر برند را مورد بررسی قرار دهیم که بتوان بسته به نیاز در انواع اهداف و همچنین شرایط آب و هوایی به توان انتخاب درستی را داشته باشین.

مقایسه 2 برند کولر گازی ال جی و کولر گازی اجنرال

معایب و مزایا کولر گازی های ال جی

شرکت ال جی در سال 1958 توسط (کوو این هوو) در کره تاسیس شد. اولین محصولات تولیدی این کمپانی شامل رادیو یخچال و غیره ... بود. شعار این شرکت (زندگی بهتر ) است که به واسطه کیفیت و کوالتی که در ساخت محصولات خود به کار می برد خیلی سریع توانست در زمینه کاری خود به یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی و برقی تبدیل شود که امروزه به ندرت کسی را می توان پیدا کرد که  از وسایل ساخت این کمپانی استفده نکرده باشد .یکی از محصولاتی که کمپانی ال جی تولید می کند کولرگازی و اسپلیت آن است که هرچند دیر تز از رقبای اصلی خود در صنعت کولرگازی وارد بازار شد اما توانست سریع در این عرصه به یکی از غول های این زمینه تبدیل شود و درصد بالایی از فروش را به خود اختصاص دهد.

مزایا کولر گازی های ال جی

در اینجا به مزایا و ویژگی های کولر گازی های کولر ال جی که آن را از سایر برند های موجود در این ضمینه متمایز کرده است اشاره کنیم .یکی از ویژگی های بسیار مهم کولر گازی های ال جی آپشن های زیادی است که دارد که این ویژگی به دلیل جذاب بودن و سهولت استفاده از کولر گازی و محبوب بودن مابین مصرف کنندگان توانسته است فروش قابل توجهی را در بازار ازان خود کند.یکی دیگر از ویژگی های مهم کولر گازی های ال جی کم مصرف بودن آن است که به واسطه تکنولوژی پیشرفته ای که در زمینه اینورتر دارد توانسته است جزوه کم مصرف ترین کولر های داخل بازار باشد.یکی دیگر از مزیت های کولر گازی های ال جی تنوع در شکل ظاهری و استفاده از رنگ بندی های متنوع آن است که به مشتری این امکان را می دهد که بر خلاف سایر برند ها که فقط در رنگ سفید عرضه می شوند بتوانند امکان انتخاب دو یا سه رنگ با شکل ظاهری شکیل تر و زیبا تری را داشته باشند.

معایب کولرگازی های ال جی

به طور کلی کولرگازی های ال جی به دلیل بالا بودن کیفیت به طور کلی معایب و نقطه ضعف بسیار کمی را دارا می باشند.از نکات منفی کولر گازی های ال جی میتوان به توان و قدرت کمتر به نسبت برند های برتر دیگر نامبرد که به نسبت کولر گازی های مانند اجنرال قدرت پایین تری دارند .نکته دوم که میتوان نکته ضفی قلمداد کرد می توان به پایین بودن متریال بدنه آن اشاره کرد که در طول مدت زمان طولانی رنگ آن کدر شده و رو به زردی می روند .خارج از دو نکته یاد شده کولر گازی های ال جی هیچ گونه معایب و نکته ضفی را نداشته و در رده بندی کولر گازی ها جزوه سه کمپانی اول در این زمینه قرار می گیرد.

معایب و مزایا  کولر گازی های اجنرال

کمپانی اجنرال درسال 1936 در کشور ژاپن با نام تجاری فوجیتسوجنرال که امروزه به نام کولر اجنرال شناخته و ثبت شده است. این کمپانی در سال 1971 به فصله 45 سال بعد اولین نمونه در سیستم های تهویه هوا مطبوع را ساخته و روانه بازار کرده است .این شرکت به واسطه این که به صورت تخصصی فقط در زمینه سیستم های تهویه مطبوع و کولر گازی اجنرال فعالیت داشته دارای کیفیت بسیار بالای قطعات و کمپرسور آن است که می توان از این کولر گازی در مدت زمان بسیار طولانی بدون آن که نیازی به سرویس دهی یا تعمیر داشته باشد از آن استفاده کرد. در  پایین به نکات قوت و ضعف این کولر گازی به صورت مختصر اشاره می کنیم .

مقایسه 2 برند کولر گازی ال جی و کولر گازی اجنرال

مزایا کولر گازی های اجنرال

کولر گازی های اجنرال همواره در بین مردم به نمیر بودن و کیفیت بسیار بالا و قدرت کمپرسور های آن مشهور بوده است به همین دلیل در بین مردم دارای محبوبیت بسیار زیادی است .از ویژگی های  منحصر به فرد در این کولرگازی می توان به متور قدرتمند آن اشاره کرد که دربین سایر رقبای خود قوی ترین کمپرسور را دار می باشد .از نکات قوت کولر گازی های ساخت این کمپانی می توان به فراوان بودن ادوات و قطعات آن اشاره کرد که با اکثر قطعات کولر گازی های دیگر همخوانی دارد.

معایب کولر گازی های اجنرال

به طور کلی کولر گازی های اجنرال دارای آپشن های کمی است که این یک نکته ضعف می توان طلقی کرد که شاید اصلی ترین نکته ضعف کولرگازی های ساخت این شرکت است از دیگر معایب این کولرگازی می توان به طراحی ساده و در یک رنگ عرضه می شوند دانست. به طور کلیس کولرگازی های اجنرال جزوه تاپ ترین کولرهای موجود در بازار است که کمترین معایب و نقاط منفی را دارا می باشد به همین دلیل جزوه یکی از برند های معروف در زمینه اسپلیت و کولرگازی است.

https://coolernew.com/product-tag/air-conditioner-for-the-bedroom/

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار