کد خبر: 1107313
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
لیگ برتر بسکتبال بدون تماشاگر شد
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در حالی عصر امروز برگزار می‌شود که هنوز فدراسیون و سازمان لیگ بسکتبال نتوانسته‌اند برنامه‌ریزی درستی را برای برگزاری این مسابقات انجام دهند
حامد قهرمانی

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در حالی عصر امروز برگزار می‌شود که هنوز فدراسیون و سازمان لیگ بسکتبال نتوانسته‌اند برنامه‌ریزی درستی را برای برگزاری این مسابقات انجام دهند. هفته اول در حالی برگزار شد که چند بازی به تعویق افتاد و حالا هم خبر می‌رسد ادامه مسابقات با نظر سازمان لیگ بدون حضور تماشاگران خواهد بود. جالب اینکه سازمان لیگ اعلام کرده در صورتی که اداره کل ورزش و جوانان استان‌های میزبان مجوز ورود تماشاگر را اخذ کنند برگزاری مسابقات با حضور تماشاگر از نظر فدراسیون بلامانع است، اما در صورت عدم امکان برگزاری مسابقات در هر یک از استان‌ها، آن مسابقه در تهران بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
این تنها یک مورد از اشکالات بی‌شمار در شروع لیگ برتر بسکتبال است و باید تمام این موارد را کنار انتقاد‌های زیاد سرمربیان تیم‌ها از شرایط مالی باشگاه‌ها و سختی‌های حضور در تهران برای برگزاری بازی گذاشت. با این وجود امروز بعدازظهر از ساعت ۱۶ دیدار‌های هفته دوم برگزار می‌شود، اما باید دید با ادامه این روند آیا لیگ برتر بسکتبال به انتها می‌رسد یا نه!
عصر امروز شهرداری گرگان که بازی هفته قبلش مقابل ذوب‌آهن به تعویق افتاد میزبان آویژه‌صنعت مشهد است. مدافع عنوان قهرمانی در این فصل بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته و حالا می‌خواهد خودی نشان دهد. کاله مازندران هم میزبان نبوغ اراک است، دیداری که به نظر نمی‌رسد بازی سختی برای میزبان باشد. تیم کاله نیز دیدار اولش مقابل صنایع هرمزگان به تعویق افتاد، اما اراکی‌ها در مشهد به آویژه‌صنعت باختند.
در اصفهان ذوب‌آهن میزبان توفارقان آذرشهر است. آذرشهری‌ها لیگ را با برد شروع کردند و حالا می‌خواهند در اصفهان به روند پیروزی‌های‌شان ادامه دهند، اما ذوب‌آهن حریف آسانی برای آن‌ها نخواهد بود، آن‌هم در خانه خود. نفت آبادان و صنایع هرمزگان نیز در آبادان رودرروی هم قرار می‌گیرند. هر دو تیم بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و حالا نمی‌خواهند خاطره خوب هفته اول با تلخی همراه شود. در رفسنجان مهرام تهران میهمان مس این شهر است. هرچه مهرام قدرتمندانه شروع کرده، مس رفسنجان نتوانسته چندان خودنمایی کند. هرچند به سختی هفته اول را باخته، اما خود رفسنجانی‌ها هم خوب می‌دانند که مهرام میهمانی نیست که راحت میدان را واگذار کند. در نهایت مس کرمان و رعد پدافند دو بازنده هفته اول در تهران مقابل هم قرار می‌گیرند تا یکی از آن‌ها اولین برد فصل خود را دشت کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار