کد خبر: 1107235
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
اراذل اجاره‌ای روز گذشته در اقدامی هدفمند و معنادار با حمله به ساختمان موسسه کیهان در تهران به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه آسیب زدند.

کیهان نوشت: عصر دیروز (شنبه) تعدادی از تروریست‌ها و اراذل اجاره‌ای با در دست داشتن انواع سلاح سرد به دفتر روزنامه کیهان حمله کرده و ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. گفتنی است یکی از شیشه‌ها نشانه‌ای از شلیک گلوله دارد.

فحاشی و شعارهای تند اوباش اجاره‌ای علیه کیهان و حسین شریعتمداری

اوباش اجاره‌ای که طی روزهای گذشته در تجمعات سازماندهی شده، آموزش دیده و با برنامه به دنبال ایجاد اغتشاش بودند و اقدام به تخریب و آتش‌زدن اموال عمومی از شعب بانک‌ها گرفته تا ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده بودند، عصر دیروز با تجمع مقابل ساختمان موسسه کیهان ابتدا با پرتاب کوکتل مولوتف و استفاده از موانع بتنی بدنبال مسدود کردن خیابان بودند و سپس با فحاشی و سردادن شعارهای تند علیه کیهان و حسین شریعتمداری مدیرمسئول آن، قصد ورود به ساختمان روزنامه را داشتند که با ممانعت نیروهای حراست موسسه و همچنین اقدام به‌موقع معاونت اطلاعات سپاه محمد رسول‌الله(ص) در اعزام نیروهای سپاه و بسیج، تنها به بخشی‌هایی از ساختمان موسسه آسیب رسانده وگریختند.

خشم دشمن از گزارش‌های مستند و روشنگرانه کیهان

حمله تروریست‌ها و اراذل اجاره‌ای به ساختمان کیهان درحالی است که این روزنامه طی روزهای گذشته و با آغاز اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور به بهانه فوت خانم مهسا امینی، در گزارش‌ها و یادداشت‌های متعدد اقدام به روشنگری درباره هویت و ماهیت اغتشاشگران و اهداف تفرقه‌افکنانه، ضدمردمی، ضددینی و ضدامنیتی آنان و همچنین افشاگری درباره ارتباط آنان با سرویس‌های جاسوسی خارجی و گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب کرده بود.

«پادوهای دشمن نقاب ‌انداختند به جنایتکاران امان ندهید»، «بازداشت ۲۶۰ اغتشاشگر؛ ۹ تبعه اروپایی و ده‌ها تروریست تکفیری و تجزیه‌طلب»، «سپاه، مقر بیرونی مزدوران اسرائیل را درهم کوبید، مزدوران داخلی در انتظار مجازات»‌، «همصدایی مجدد افراطیون اصلاح‌طلب با اسرائیل علیه ملت ایران»، «آرزوهای آمریکا و اسرائیل زیر پای مردم لگدمال شد»، «مردم حجت را تمام کردند، نوبت مجازات پادوهای آمریکاست»، «انتقام ناکام دشمن از حماسه اربعین با اسم رمز گشت ارشاد!»، «آمریکا بعد از شکست آشوب،‌ پرچم تحریم را بالا برد» و.. تنها بخشی از عناوین اصلی روزنامه کیهان در روزهای اخیر و در واکنش به آشوب و اغتشاش تروریست‌ها و اراذل اجاره‌ای مزدور بوده است.

در بخشی از گزارش اخیر کیهان درباره هویت‌، ماهیت و اهداف اغتشاشگران آمده بود: پادوهای داخلی دشمن در ماجرای درگذشت مهسا امینی از همان روز نخست با تحریک و تهییج افکار عمومی به میدان آمدند اما برخلاف اقدامات کور قبلی خود در فتنه‌های ۸۸ و ۹۸، این بار خیلی زود نقاب از چهره ‌انداختند و چرخش از فاز «انتقادی» به فاز «آشوب و اغتشاش» را در دستور کار خود قرار دادند.

ماجرای گشت ارشاد و درگذشت مهسا امینی بهانه‌ای شد تا اغتشاشگران، بانیان و صحنه‌گردانان فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ از معاندین و ضدانقلاب خارج‌نشین تا پادوهای داخلی غرب به میدان بیایند و سناریوی دیگری از آشوب‌های خیابانی را در ایران کلید بزنند.

وحشی‌گری اوباش اجاره‌ای

در فتنه‌هایی مانند ۸۸ و آبان ۹۸ هم همین وضعیت بود، زمانی که شهروندان در برخی نقاط کشور در اعتراض به نتایج انتخابات و یا افزایش قیمت بنزین، تجمعات پراکنده و مسالمت‌آمیزی برگزار کردند، آشوبگران و اشرار وارد صف معترضان شدند و با حمایت ضدانقلاب و واردآوردن خسارات به ساختمان‌ها و اماکن دولتی و خودروهای شهروندان و حتی حمله به مساجد، حوزه‌های علمیه و مصلای نماز، اعتراضات را به انحراف کشاندند.

پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران مجددا همانند روزهای گذشته چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد.

لازم به ذکر است که دیروز جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به آشوب‌ها تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار