کد خبر: 1107234
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
در جلسه کمیته سیاسی و انتخابات جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، بر لزوم مقابله با وطن‌فروشی جریان غربگرای داخلی و تبیین نیاز کشور به گفتمان تحولخواهی انقلابی تاکید شد.
در نشست سیاسی جمعیت رهپویان انقلابی اسلامی، بخشی از شاخص‌های گفتمان تحول‌خواهی انقلابی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد و بر لزوم تسریع در فعالیت‌های جبهه «تحول‌خواهان انقلابی» در تمام نقاط کشور، تاکید شد.

در این نشست همچنین راهکارهای هماهنگی و همفزایی بیشتر سه جریان عمده جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به عنوان تشکیل دهندگان جبهه «تحول‌خواهان انقلابی» مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

کمیته سیاسی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همچنین آخرین تحولات جریان غربگرای داخلی برای انتخابات 1400 مورد بررسی قرار داد و بر لزوم هوشیاری در برابر برنامه‌های این جریان برای گره زدن بیشتر تحولات اقتصادی کشور به جریان سلطه مورد تاکید قرار گرفت.

اعضای کمیته سیاسی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در جلسه تاکید کردند که جریان غربگرای داخلی به علت هفت سال شکست کامل در حوزه اقتصادی و معیشت مردم و بن‌بست در سیاست خارجه، برای خروج از انزوای اجتماعی و احیای مجدد سیاسی خود تلاش دارد که باقیمانده سرمایه‌های اقتصادی و راهبردی ایران را به محور اروپایی - آمریکایی واگذار کند. در این نشست بر لزوم مقابله با این وطن فروشی خطرناک تاکید شد و راهکارهای رسانه‌ای برای تبیین برنامه‌های این جریان برای افکار عمومی مورد بحث قرار گرفت. 

در جلسه کمیته سیاسی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، همچنین فعالیت شورای ائتلاف و جامعه روحانیت مبارز برای ایجاد وحدت در جریان اصولگرایی مورد بررسی قرار گرفت و بر کمک به جبهه انقلاب اسلامی برای رسیدن به وحدت مطلوب برای انتخابات 1400 تاکید شد.

کمیته سیاسی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همچنین آخرین روند ساماندهی این جمعیت در استان‌ها را بررسی و بر فعالیت نقطه به نقطه سیاسی در کشور تاکید کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار