کد خبر: 1106748
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت گفت: رسانه‌های معاند و گروه‌های تروریستی دو ابزار استکبار برای دلسرد کردن مردم و به نتیجه رساندن تحریم‌های اقتصادی علیه ملت هستند تا مقاومت ملت ایران را در هم بشکنند.

منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس امشب با قدردانی از ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در برپایی با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی، تجمع رحلت رسول مکرم اسلام و نیز پیاده روی سالروز شهادت امام رضا (ع) و نمایش انسجام و وحدت عمومی خویش در برابر دشمنان و عشق به میهن اسلامی و ولایت، خاطرنشان کرد: ملت ما نشان داده که در برابر هر توطئه‌ای آماده است.

وی، تلاش رسانه‌های بیگانه برای ایجاد دلسردی، آشوب و بلوا در کشور را مسبوق به سابقه دانست و گفت: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود رای بیش از ۹۸ درصدی مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی، اما دشمن و بخصوص آمریکا و استکبار جهانی ماهیت انقلاب اسلامی را نپذیرفت و مخالفت خود را نه در رفتار سیاسی که در عمل نظامی و جریان سازی منافقانه به نمایش گذارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: ایران اسلامی تنوعی از قومیت‌ها و اقوام است که نه تهدید بلکه فرصتی برای استقلال ایران اسلامی بشمار می‌روند و تجربه ۸ سال دفاع مقدس نیز نشان داد که همه این اقوام و قومیت‌ها برای حفظ استقلال و عزت کشور خون دادند و هر گوشه از این سرزمین، وجود مزار پاک شهدا گواه این همراهی با جان و دل است.

آرامی با بیان این که عاملان ۱۷ هزار شهید ترور و یاران رژیم بعثی عراق در به شهادت رسیدن هزاران ایرانی بی گناه، اکنون داعیه دار آزادی برای ملت ایران شده‌اند، خاطرنشان کرد: ۲۵۰ هزار شهید و یک میلیون آزاده و جانباز و ایثارگر در کشورمان نثار راهی شده که ملت ایران برای عزت خویش طی کرده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس تصریح کرد: آمریکا به دنبال روزنه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران است و پشت پرده فشار‌های اقتصادی و رسانه‌سازی‌های متراکم در خارج از کشور بر علیه ایران نیز با هدف دلسردکردن مردم ما است و شکی وجود ندارد که رسانه‌های معاند در کنار گروه‌های تروریستی آتش تهیه فشار به ملت ایران را تأمین می‌کنند تا مقاومت ایران را در هم بشکنند.

وی یکی از دلایل رو آوردن دشمنان جمهوری اسلامی در مقطع کنونی به ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور را توفیقات بزرگ سیاسی واقتصادی صورت گرفته در یک ساله اخیر دولت سیزدهم برشمردو گفت: نقش محوری ایران در تحولات منطقه‌ای، عضویت ایران در شانگهای، توسعه روابط با همسایگان و قرار گرفتن اقتصاد ایران در مسیر رو به رشد بدون اتکای به قدرت‌های غربی از جمله موضوعاتی است که دشمن نسبت به ثمررسیدن آن‌ها احساس عجز کرد و توطئه و تنش جدیدی را در کشور بوجود آورد که با هوشیاری مردم خنثی شد.

آرامی همچنین گفت: افزایش توجه به دو بخش اقتصادی و فرهنگی و میدان دادن به چهره‌های پای‌بند به انقلاب و نظام در هر بخش سبب تقویت خدمت به مردم می‌شود و امیدواری به نظام را تقویت خواهد کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار