کد خبر: 1106557
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای به صورت ویژه از فرماندهی انتظامی برای مقابله با اغتشاشگران تقدیر و تشکر کرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: شورای نگهبان در جلسه امروز خود ضمن بررسی مصوبات ارسالی، در خصوص اتفاقات اخیر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

اجتماع سراسری و هوشیارانه امّت رسول الله (صلی الله علیه وآله و سلم) در پی حوادث روز‌های اخیر و فرصت‌طلبی‌های کینه‌توزانه استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای و داخلی آن نشان از عظمت و پایداری این ملت رشید دارد.

شورای نگهبان به عنوان حافظ شرع مقدّس اسلام و قانون اساسی لازم می‌داند، از این حضور خودجوش و آگاهانه ملت متدیّن، انقلابی و بصیر ایران اسلامی قدردانی نماید که با درک شرایط حسّاس جهانی و منطقه‌ای و شناخت توطئه‌های دشمنان دیرین اسلام و کشور، برای دفاع از قرآن، نظام اسلامی و احکام نورانی اسلام از جمله حجاب به عنوان یکی از ضروریات دین مبین اسلام با حضور در اجتماع شکوهمند سوم مهر ماه ۱۴۰۱ به تکلیف دینی و ملی خود عمل کردند.

این شورا، تشکر و حمایت از کلیه نیرو‌های حافظ امنیت به ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و بسیج مردمی را که با بردباری و فداکاری در تأمین امنیت مردم و کشور کوشیدند و حتی در مقابله با عوامل اغتشاش مظلومانه از جان خود گذشتند، وظیفه خود دانسته و از دستگاه قضایی انتظار دارد با عاملین اصلی و مسببین کشتار و مجروح نمودن مردم بیگناه و مأموران حافظ امنیت و نیز متعرّض به مردم و تخریب‌کنندگان اموال عمومی و خصوصی، قاطعانه برخورد نماید.

همچنین از تلاش‌های نیرو‌های جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تعقیب و تنبیه تروریست‌های دست‌پرورده دشمنان این مرز و بوم قدردانی نموده، از خداوند متعال توفیق بیشتر همگان را در خدمت به جمهوری اسلامی درخواست داریم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار