کد خبر: 1106538
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی، با بیان اینکه شهدا الگویی ماندگار برای همه نسل ها هستند، حرکت در مسیر شهدا و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، امروز(6مهر) در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین مبشر و یادواره شهدای روستای سیاپوش، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه امروز است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه شهدا چراغ راه بشریت هستند، افزود: حرکت در مسیر اهداف و آرمان های شهدا خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

وی در ادامه انجام کار جهادی و گره گشایی از کار مردم، عمل گرایی و اعتدال در رفتار را از جمله ویژگی های شاخص شهید مبشر عنوان کرد.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه شهید مبشر مرد عمل و میدان جنگ و نبرد بود، اظهارکرد: شهید مبشر با فعالیت جهادی و انقلابی خویش همواره در صحنه های مختلف نقش آفرینی کرد و الگوی ماندگار برای همگان است.

وی از تهیه کتاب، مستند و سریالی از اقدامات و فعالیت های شهید مبشر خبر داد و اظهارکرد: این اقدام با هدف نهادینه سازی ارزش ها و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جوان و نوجوان صورت می گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان با اشاره به شهادت مدافع امنیت، شهید فرید کرم پور فرزند لرستان که دیروز در لباس نیروی انتظامی در تهران به شهادت رسید، گفت: این شهادت ها نشان می دهد که مکتب شهید مبشر همچنان در جریان است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار