کد خبر: 1106252
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
عزیزی"
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حضور مردم در صحنه همواره تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز و خط بطلانی بر اقدامات ضد منافع و مصالح ملی بوده است.

ابراهیم عزیزی، با اشاره به راهپیمایی مردم علیه آشوب‌طلبان و اغتشاشگران، اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، حضور مردم در همه صحنه‌ها بسیار مهم و سرنوشت‌ساز بوده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مردم ما در دوران دفاع مقدس سرنوشت جنگ را خودشان تعیین کردند. در دوران پس از دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نیز مردم ما در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی همیشه تاریخ‌ساز، تحول‌گرا و در مسیر تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی حاضر و ثابت قدم بودند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبیعی است که بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در همه صحنه‌ها می‌تواند نقش آفرین باشد. باید تلاش کنیم در همه معادلات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ضمن تکیه اساسی به مردم، حضور مردم را در همه صحنه‌ها چه با سازوکار نهادی و چه به صورت حضور توده‌ای، مغتنم بدانیم و آن‌ها را همواره به عنوان ذخیره‌های گران‌بهای انقلاب اسلامی بدانیم.

وی تاکید کرد: راهپیمایی مردم برای مقابله با ناامنی و آشوب‌هایی که اغتشاشگران در کشورمان ایجاد کردند، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بود و همواره حضور مردم در صحنه خط بطلانی بر اقدامات ضد منافع و مصالح ملی بوده است و ان شاء الله همواره و در همه صحنه‌ها حضور پربرکت ملت غیور و بابصیرت ایران اسلامی را شاهد باشیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار