کد خبر: 1106206
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
فرمانده سپاه ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ۲ اولویت خدمت به مردم و محرومیت زدایی را مهمترین هدف اعزام گروه‌های بسیجی دانشجویی به مناطق محروم داخل و خارج از استان عنوان کرد.

محمدامین بخشیان، فرمانده سپاه ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان از استقرار گروه‌های جهادی خواهر و برادر دانشگاه سمنان به استعداد ۶۰ نفر بسیجی جهادگر و به صورت تفکیک گروه خواهران و برادران در مناطق کم برخوردار استان خراسان شمالی خبر داد.
مسئول قرارگاه جهادی ناحیه دانشجویی استان سمنان برادر پاسدار سید محمد معروفی به تشریح اقدامات جهادی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و دامپزشکی پرداخت و بیان داشت:اقدامات فرهنگی متنوعی برای جامعه هدفمان که اغلب کودکان و نوجوانان هستند مطــرح شده است که امیداست با تاثیرگذاری مطلوب اجرا و عملیاتی شود.
معروفی در ادامه گفت: با توجه به نیاز مردم چند روستا به آب آشامیدنی یکی از موضوعات اصلی در بحث عمرانی به این موضوع پرادخته شد.
ایشان در ادامه افزود: گروه جهادگران دامپزشکی نیز در منطقه مستقر و در عرصه فعالیت خود به دامداران در خصوص واکسیناسیون دام‌ها کمک کردند.
وی درپایان یادآور شد: فعالیت‌های فرهنگی شامل رشد اعتقادی کودکان و نوجوانان، مشاوره درسی و آموزشی و اعتقادی به گروه‌های سنی نوجوان است.
دانشجویان دانشگاه‌ها سمنان در قالب کاروان جهادی به روستا‌های شهرستان آشخانه استان خراسان شمالی (آغمزار، فتح الله و.) اعزام شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار