کد خبر: 1106149
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
عضو هیات رییسه مجلس:
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: لی رغم سانسور خبری گسترده راهپیمایی دیروز آشوب گران و اتاق های فکر داخلی و خارجی آنان پیام حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را دریافت کردند و فهمیدند با اقدامات خشن و غیر انسانی نمی توانند جایگاهی در میان مردم کسب کنند.

سید نظام الدین موسوی گفت: از آحاد ملت فهیم و عزیر ایران که در راهپیمایی بعد از نماز جمعه و راهپیمایی «امت محمد(ص)» حضور یافتند تشکر می کنیم، ملت ایران ثابت کردند که عمق استراتژیک جمهوری اسلامی حضور آنان در صحنه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته گذشته خانمی در یکی از مکان های متعلق به نیروی انتظامی فوت کرد دلایل این امر طبق اعلام پزشکی قانونی به هیچ وجه ضرب و شتم و برخورد فیزیکی نبوده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت مسئولان بر احقاق حقوق مردم و حفاظت از جان و مال ان ها اظهار داشت: در همین راستا رییس جمهور بلافاصله از نیویورک دستور پیگیری دقیق این ماجرا را صادر کرد، رییس مجلس نیز کمیسیون شورا ها و سیاست داخلی را مامور برررسی این پرونده نمود، رییس قوه قضاییه نیز شخصا به این پرونده ورود کرد.در هیچ جای دنیا  برای فوت یک فرد این گونه مسئولان رده بالای مملکتی ورود نمی‌کنند،این رویکرد نشان دهنده مسئولیت پذیری مقامات کشور است.

وی ادامه داد: در فضا هیجانی و عاطفی بخشی از مردم نسبت به این حادثه اعتراض داشتند و ناراحت بودند، بیان این اعتراضات در فضای مجازی امری طبیعی بود .اما در ادامه شکل‌گیری هسته‌ها و خوشه‌های آشوب گران در برخی شهرها شکل طبیعی نداشت و مشخص بود جریاناتی فارغ از ماجرای فوت خانم امین به دنبال اهداف دیگری هستند. ورود سازمان یافته هدفمند و تشکیلاتی چهره های هنری، ورزشی و سیاسی داخلی و خارجی به این موضوع و در راستای ایجاد التهاب و دامن زدن به اغتشاشات،التهاب سازی رسانه های خارجی با تعطیل کردن همه برنامه ها و پرداختن به آشوب ها در ایران برای ضریب دادن به این موضوع،حضور عناصر تشکیلاتی در میدان اعتراضات با استفاده از سلاح و بالابردن سطح خشونت ها با آتش زده بانک ها و تعرض به مساجد،حسینیه‌ها و موکب ها، نشان دهنده حرکت سازماندهی شده برای مقابله با نظام و تضعیف امنیت کشور است.

سید نظام موسوی اظهار داشت: هم زمان رسانه های غربی و مقامات اروپایی و آمریکایی نیز با اظهارات مداخله جویانه از طراحی عملیاتی برای تضعیف نظام پرده برداشتند، دشمنان به دلیل رویارویی های منطقه ای با ایران به دنبال تضعیف جایگاه امنیت داخلی و مردمی ایران در منطقه هستند.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: علی رغم همه این طراحی ها، نیروهای مسئول نظم و امنیت در کشور منفعل نشدند و تلاش کردند با جدا کردن صف معترضان از اغتشاش گران، فضای آرامش را در کشور ایجاد کنند، البته هشدار های لازم به اغتشاش گران داده شد و با عوامل اغتشاش برخورد شد.

وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی «امت محمد(ص)» اظهار داشت: این حضور موجب تعجب دشمنان انقلاب شد ملت ایران با حضور در این راهپیمایی ها بیعت مجدد خود را با نظام اسلامی اعلام کردو و از آشوبگران اعلام انزجار نمودند.بهترین راه برای برای مواجه هبا فتنه نمایش اقتدار و بصیرت مردم است در مقاطع مهم تاریخی این مردم بودند که غبار فتنه را جمع کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: علی رغم سانسور خبری گسترده راهپیمایی دیروز آشوب گران و اتاق های فکر داخلی و خارجی آنان پیام حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را دریافت کردند و فهمیدند با اقدامات خشن و غیر انسانی نمی توانند جایگاهی در میان مردم کسب کنند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار