کد خبر: 1106140
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
معاون اجرایی رییس جمهور:
معاون اجرایی رییس جمهور گفت: با کارهای انجام شده الگوی عملی از مدیریت جهادی در دهه آخر صفر در خراسان رضوی به ثبت رسیده و قرارگاه شبانه روزی، زیر نظر مدیریت استاندار فعال است و آمادگی وجود دارد تا هر مشکل احتمالی را در کمترین فرصت حل کنیم.
سیدصولت مرتضوی یکشنبه شب در حاشیه جلسه قرارگاه مرکزی دهه پایانی صفر که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی در مشهد برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اولین جلسه ای که به مناسبت دهه پایانی ماه صفر در حضور معاون اول رییس جمهور بودیم ۲۰ مصوبه داشتیم و آنچه ضرورت اجرا داشت اجرایی شده است.

وی ادامه داد: تامین وسیله حمل ونقل ناوگان اتوبوسرانی، افزایش پروازها و رام قطار و کوتاه کردن سرفاصله‌ حرکت قطارشهری و ناوگان اتوبوسرانی از جمله اقدامات انجام شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان نیز هر آنچه نیاز بوده در شهر و مسیر مواصلاتی در کنار ۲ بیمارستان سیار در سطح مشهد بنا شده است و کادر پزشکی بطور کامل در خدمت زائران هستند. هلال احمر نیز نسبت به تکمیل و توسعه ایستگاههای امداد و نجات مسیرها اقدام کرده است.

وی با اشاره به راه اندازی پویش هر خانه یک زائرسرا هم گفت: این یک حرکت منحصر به فرد و یک اقدام مبارکی است و کار بزرگی از سوی بانوان در این راه برداشته شده است که با تراکم جمعیت زائر و برنامه ریزی، مردم محور کارها شوند.

مرتضوی درخصوص بودجه زیارت هم گفت:  انشالله بودجه زیارت را سال آینده خواهیم داشت.

بر اساس گفته مسوولان، پیش بینی می‌شود در دهه پایانی ماه صفر بیش از ۶ میلیون نفر به مشهد مشرف شوند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار