کد خبر: 1105958
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: مردم پشتیبان نیروی انتظامی هستند و وحدت بین مردم و نیروهای مسلح برای مقابله با نظام سلطه ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(یک مهر)، در دیدار با نیروهای مسلح اظهارداشت: ۳۱ شهریور سال ۵۹ نظام سلطه رژیم بعث عراق را تحریک کرد که در به نظام نوپای انقلاب حمله کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نظامی که تازه در حال شکل گیری سپاه و ارتش بود وارد جنگ شد، افزود:  در چنین وضعیتی که جنگ به ایران اسلامی تحمیل شد، امام خمینی(ره) بدون ترس و با آرامش کامل روحیه ایثار و شهادت در کالبد فرمانده هان ارتشی و سپاه دمید که سبب تقویت روحیه رزمندگان شد.

وی با بیان اینکه تقدس امام راحل برای جهاد فی سبیل الله بسیار موثر بود، عنوان کرد: امام(ره) در جنگ به پایبندی اصول اخلاقی مقید بود و باعث شد که جنگ به دفاع مقدس تبدیل شود.

جنگ با ایران را جنگ با اسلام و قرآن بود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی جنگ با ایران را جنگ با اسلام و قرآن خواند و عنوان کرد: کسانی که در جنگ حضور داشتند در مسیر دفاع از اسلام و قرآن بودند و ملت ایران از جنگ به عنوان یک فرصت برای بقا و ادامه حیات انقلاب استفاده کردند.

وی به روحی بسیجی رزمندگان اشاره کرد و گفت: در‌ دوران دفاع مقدس روحیه بسیجی در همه رده های نیروهای مسلح مشاهده می شد و امام خمینی(ره) این روحیه را بنیان نهاد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: امام راحل بر تقویت بنیه دفاعی و تجهیزات نظامی، استقلال فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و بر وحدت نیروهای مسلح تاکید داشت تا در مقابل نظام سلطه ایستادگی کنیم و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

دشمن ضربه زدن به انقلاب را هدف قرار داده است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نظام سلطه را دشمن اصلی خواند و گفت: دشمنان همواره قصد ضربه زدن به نظام را دارند و باید در برابر توطئه دشمن هوشیار بود.

وی به ناراحتی مردم از اتفاقات اخیر و آسیب زدن اغتشاش گران به اموال عمومی و پلیس اشاره و خاطرنشان کرد: مردم پشتیبان نیروی انتظامی هستند و وحدت مردم و نیروهای مسلح ضامن پیروزی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: کشور ما یک کشور اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر نباید تعطیل شود و حجاب یک واجب شرعی است و نباید کنار گذاشته شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار