کد خبر: 1105701
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مردم غیور اصفهان همزمان با مردم سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر راهپیمایی کرده و بصیرت انقلابی خود را فریاد می‌زنند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: غلامرضا رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: هتک حرمت مقدسات و آتش زدن کتاب رحمت و حِکمت، قرآن مجید، قلوب ملت مسلمان ایران را در ایام سوگواری اربعین ارباب بی‌کفن حسین بن علی (ع) و یاران با وفایشان جریحه دار و خونین کرد.

وی افزود: طراحی اتاق فرمان و پشت صحنۀ این حرکت شرارت بار و تداوم سیاست‌های عمیقاً ضد اسلامی ائمۀ کفر ریشه در سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی و ماجراجویی دولت‌های استکباری و بازیگران میدانی آن‌ها و حلقه‌های وابسته و عاملان کوردل و سیه روی این خباثت و توطئه مشمئز کننده دارد که در مسیر تلاش بیهودۀ دشمن برای انتقام از حماسۀ اربعین و همچنین تکاپوی مخالفان خارجی و داخلی برای تضعیف موضع ایران در سازمان ملل همزمان با سفر رئیس جمهور محترم است.

رضایی گفت: مردم غیور اصفهان همزمان با مردم سراسر کشور در محکومیت این حرکت خباثت‌آمیز بعد از اقامه نماز جمعه این هفته (اول مهرماه ۱۴۰۱)، نفرت خویش را از اقدامات مذبوحانه عده‌ای معدود و مزدور اعلام کرده و با تجمع دشمن‌شکن و وحدت‌بخش خود با ابراز انزجار و بیزاری از این گونه اقدامات نفرت بار، بصیرت انقلابی خود را فریاد خواهند زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: این راهپیمایی از مصلی نماز جمعه اصفهان تا چهارراه فرایبورگ برگزار خواهد شد و مردم انقلابی اصفهان با راهپیمایی، این حرکت را محکوم خواهند کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار