کد خبر: 1105496
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ساخت ۲ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد از محل تفاهم نامه ها در دست اقدام است که تا پایان سال 1402 تمامی آن تحویل داده می شود.
سهیلا سعیدی

 

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن با بیان اینکه این تعداد مسکن با همکاری بنیاد مستضعفان، سپاه جوادالائمه(ع)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد خراسان شمالی در حال ساخت است، افزود: بر اساس این تفاهم نامه، سپاه جوادالائمه(ع) متعهد به ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد، بنیاد مستضعفان 651 واحد احداث می شود.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع یک هزار و 600 واحد مسکن روستایی با کمک سپاه هم اکنون 400 واحد در حال ساخت که 64 واحد آن آماده بهره برداری است و 400 واحد دیگر نیز به زودی ساخت آن آغاز می شود.

وی ادامه داد: همچنین امسال نیز مقرر شده 800 واحد دیگر نیز عملیاتی شود که از این تعداد؛ ساخت 400 واحد شروع و 400 واحد دیگر نیز در سال 1402 ساخته خواهد شد.

الهی راد بیان کرد: 650 واحد دیگر نیز به همت بنیاد مستضعفان استان ساخته خواهد شد که از این تعداد 401 واحد در شهرستان مانه و سملقان و 250 واحد دیگر نیز در شهرستان های شیروان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان عملیاتی می شود.

وی با اعلام اینکه چهارهزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند، افزود: کمیته امداد برای تامین آورده این مددجویان با کمک خیران همکاری ویژه دارد.

وی گفت: طی امسال 97 واحد مسکونی روستایی و شهری به مددجویان واگذار شده است 120 مورد از مسکن این خانوارها نیز مورد تعمیرات قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار