کد خبر: 1105348
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج عنوان كرد
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره رسانه‌ای «شهرما» تا ۱۵ مهرماه خبر داد.

حامد احسانی نژاد اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «شهر ما» که برای نخستین بار در سال جاری برگزار می‌شود، تا ۱۵ مهرماه تمدید شد.

وی ادامه داد: پیش از این مهلت ارسال آثار ۳۱ شهریور ماه اعلام شده بود اما به درخواست علاقه مندان بنا شده زمان بیشتری در نظر گرفته شود تا شاهد برگزاری جشنواره‌ای پرشورتر باشیم.

وی با بیان اینکه این جشنواره از بخش‌های تخصصی و حرفه‌ای، بخش ویژه،  بخش موضوعی و حمایتی و بخش مردمی تشکیل شده است، توضیح داد: بخش حرفه‌ای این جشنواره شامل مقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، طنز (مکتوب و تصویری)، خبر، مصاحبه و گزارش است.

وی در خصوص زمان و نحوه ارسال آثار هم توضیح داد: متقاضیان می‌توانند به دو شکل حضوری و غیرحضوری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

احسانی نژاد ادامه داد: در شکل حضوری، متقاضیان باید با مراجعه به اداره رسانه‌های اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور تحویل و رسید دریافت نمایند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در توضیح روش تحویل غیر حضوری آثار افزود: شرکت کنندگان در این روش هم می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی رایانامه Karaj.shahrema@gmail.com  و هم در پیام رسان واتساپ به شماره  ۰۹۱۲۳۶۵۷۷۵۸ ارسال نمایند.

وی در پایان گفت: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در بازه زمانی ۲۰ شهریور تا اول مهر ۱۴۰۰ امسال تولید شده باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار