کد خبر: 1104947
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: تاکنون یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از طریق مرز‌های زمینی وهوایی به کشور بازگشتند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرتیپ محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در جریان بازدید از پایانه مسافری مرزی چذابه با بیان اینکه هم اینک با موج سنگین بازگشت زائران به کشور از مرز‌های شش گانه و مرز هوایی رو به رو هستیم، اظهار کرد: همه امکانات برای بازگشت روان و بدون معطلی زائران به کشور بسیج شده و عوامل انتظامی توان خود را برای پذیرش زائران به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه در روز‌های اخیر با دو وضعیت متفاوت در خصوص رفت و برگشت زائران رو به رو هستیم، افزود: تاکنون ۱.۶میلیون زائر اربعین حسینی از طریق مرز‌های زمینی وهوایی به کشور بازگشتند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: هم اکنون ورودی به کشور بیشتر از عزیمت به کربلا است و در روز‌های آینده بازگشت زائران به اوج خود خواهد رسید.

وی عنوان کرد: بر اساس گزارش پلیس گذرنامه فراجا، بیش از سه میلیون زائر برای شرکت در کنگره بین المللی اربعین به کربلای معلا مشرف شدند.

وی با اشاره به مشکلات هفته گذشته برای ورود به خاک عراق، ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی مسئولان ارتش عراق، این وضعیت به سرعت مدیریت شد و هم اکنون در بهترین وضعیت ورود به عراق و بازگشت زائران به کشور روبرو هستیم.

شرفی به زائران اربعین توصیه کرد سفر خود را مدیریت کرده و توقف در عراق را به حداقل برسانند تا دولت عراق بتواند انبوه زائران اربعین را مدیریت کند.

فرمانده قرارگاه اربعین در فراجا از زائران خواست پس از استراحت و رفع خستگی حرکت خود را به سوی شهر‌های خود شروع کنند و با ماموران انتظامی و پلیس راهور همراهی لازم را داشته باشند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار