کد خبر: 1104471
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
تهران- ایرنا- رئیس اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه‌ای به تهران کسب عناوین قهرمانی آسیا را به رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان تبریک گفت.
 تیم‌های ملی دختران و پسران ایران روز‌های ابتدایی شهریورماه سال جاری در هر ۲ رده نونهالان، نوجوانان و همچنین پاراتکوندو در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شدند در مجموع با کسب ۴۰ مدال طلا، نقره و برنز عنوان قهرمانی قاره کهن را کسب کنند. ضمن این‌که عنوان بهترین مربی و تکواندوکار آسیا نیز در این مسابقات به نمایندگان کشورمان تعلق گرفت.

همین موفقیت بزرگ باعث شد «کی سوک لی» رئیس اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه به تهران، کسب این عناوین با ارزش را به رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان تبریک بگوید.

در متن این نامه خطاب به هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندوی ایران چنین آمده است: قبل از هر چیز، تمایل دارم از صمیم قلب قدردانی خود را از بابت شرکت تیم ایران در مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان، نوجوانان و آزاد پاراآسیا ۲۰۲۲- هوشیمینه ویتنام، علی‌رغم شرایط سخت متاثر از همه‌گیری ویروس کرونا در سطح جهان ابراز نمایم. به خاطر نتایج فوق‌العاده و درخشان تیم‌های تکواندو ایران در مسابقات قهرمانی مذکور به شما تبریک عرض می‌کنم.

امید است تیم شما همچنان و مستمر در مسیر آماده‌سازی، تمرین، تجزیه و تحلیل و برطرف کردن نقاط ضعف، در جهت کسب نتایج مطلوب نه تنها در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ بلکه در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ مسیر رو به جلو را طی نماید.

در صورت نیاز به هر گونه کمک از سوی اتحادیه تکواندو آسیا در جهت توسعه تکواندو در کشورتان، لطفا در هر زمانی که می‌توانید دریغ نکنید و با من در تماس باشید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار