کد خبر: 1104387
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
شهردار اراك عنوان نمود
شهردار اراک گفت: ارائه نشانی استاندارد و کدپستی توسط شرکت پست به شهرداری و ارائه لایه های نقشه، اطلاعات پروانه ساخت و پایان کار، نامگذاری و تغییرات اسامی معابر و پلاک ساختمان ها توسط شهرداری به شرکت پست، موضوع تفاهم نامه همکاری شهرداری اراک با شرکت پست استان مرکزی می باشد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، دکتر کریمی در جلسه عقد تفاهم نامه همکاری دوجانبه شهرداری اراک و شرکت پست استان مرکزی در حوزه فناوری و اطلاعات و املاک شهر اراک، گفت: این تفاهم نامه در بستر قانون و وضعیت موجود     مبتنی بر نیازها و ضرورت های زندگی شهری انجام شده است.

وی افزود: پست به عنوان یکی از نیازهای شهروندان در حوزه شهری تعریف می شود و حوزه شهری نیز کالبد و بستر این حرکت محسوب می شود و هر کجا که بحث شهر، عرصه و زمین باشد شهرداری حضور دارد و برای تسهیل در امور مردم تلاش می نماید.

شهردار اراک گفت: ارائه نشانی استاندارد و کدپستی توسط شرکت پست به شهرداری و ارائه لایه های نقشه، اطلاعات پروانه ساخت و پایان کار، نامگذاری و تغییرات اسامی معابر و پلاک ساختمان ها توسط شهرداری به شرکت پست، موضوع تفاهم نامه همکاری شهرداری اراک با شرکت پست استان مرکزی می باشد که امید است با این همکاری دوجانبه، هم شهرداری به شهروندان خدمات بهتری ارائه نماید و شرکت پست نیز بتواند به صورت سریع تر و مطمئن تر به خدمات رسانی خود ادامه دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه یک گام برای یکپارچه‌سازی مدیریت شهری است، تاکید نمود: استفاده از سرویس‌های پست و تبادل داده این دو نهاد خدمت‌رسان شهری با یکدیگر، باعث افزایش خدمات غیرحضوری مردم می‌شود.

دکتر کریمی در پایان انعقاد این تفاهم نامه را یک حرکت موفقیت آمیز که هدف آن رضایتمندی و ارتقا رقاه شهروندی که هم مد نظر شهرداری و هم شرکت پست می باشد، عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود که در آینده بستر این همکاری توسعه پیدا نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار