کد خبر: 1104332
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
خالدی خبر داد.
سخنگوی اورژانس کشور از مراجعه ۳۶ هزار و ۹۸۴ زائر به تکنسین‌های اورژانس مستقر در مرز‌های زمینی خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۷۶۱ نفر به دلیل گرمازدگی به عوامل اورژانس در مرز‌های زمینی مراجعه کردند.
مجتبی خالدی از مراجعه ۳۶ هزار و ۹۸۴ زائر به تکنسین‌های اورژانس مستقر در مرز‌های زمینی از تاریخ ۱۳ شهریور تاکنون خبر داد و گفت: ۳۵ هزار و دویست و هفت نفر از زائران در محل درمان شدند و مابقی این افراد در مراکز درمانی بستری شدند.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه ۸۲۲ نفر از افراد به دلیل حوادث ترافیکی به تکنسین‌های اورژانس مراجعه کردند، گفت: از این تعداد ۶۵۰ نفر به بیمارستان اعزام و ۱۷۲ نفر در محل درمان شدند.

خالدی خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار و ۷۶۱ نفر به دلیل گرمازدگی به عوامل اورژانس در مرز‌های زمینی مراجعه کردند و نکته قابل تأمل این است که اغلب افرادی که از سفر اربعین بازگشته اند دچار گرمازدگی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۳۴ نفر بعد از ورود به کشور ارزیابی‌های بهداشتی از لحاظ بیماری کرونا، بیماری‌های گوارشی و دیگر بیماری‌ها بررسی شده اند، گفت: عوامل اورژانس از ۸ هزار و ۸۱۴ مورد مراکز اقامتی و توزیع غذا بازدید داشته‌اند.

خالدی در پایان گفت: در این بازدید‌ها ۴ هزار و ۹۳۳ کیلوگرم غذای فاسد کشف شده است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار