کد خبر: 1104326
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد؛
شیروانی، به افزایش تردد در محورهای موصولاتی استان لرستان اشاره کرد و گفت: از پنجم تا هفدهم شهریور میزان تردد وسایل نقلیه در در این محورها ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش جوان از لرستان، « مرتضی شیروانی»، امروز(19شهریور)، در جمع خبرنگارانذ با اشاره به آغاز طرح اربعین حسینی تا هفدهم شهریور، اظهارداشت: از پنجم تا هفدهم شهریور میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: بنا به تصاویر دوربین‌های ترددشمار جاده‌ای، تردد چهار میلیون و ۶۴۸ هزار و ۲۰۳ وسیله نقلیه در محورهای استان لرستان به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان تردد طی این مدت به ترتیب در محورهای سه راهی چالانچولان - خرم آباد، خرم آباد- پلدختر و سه راهی دورود- چالانچولان به ثبت رسیده است.

شیروانی بیان کرد: بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه در آزادراه خرم آباد- پل زال با ۹۸.۳ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است و آزادراه خرم آباد-اراک با ۹۸ و آزادراه پل زال-خرم آباد با ۹۵ کیلومتر بر ساعت سرعت، ثبت بیشترین سرعت را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: تردد ۵۸ هزار و ۷۱۲ وسیله نقلیه در محور سه راهی زانوگه_سیمره (به سمت ایلام) صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۱۰۴ درصد رشد برخوردار است و تردد در مسیر برگشت این محور نیز ۳۴ هزار و ۸۲۲ وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با سال قبل در همین مدت ۲۰ درصد افزایش دارد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار