کد خبر: 1103792
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

مجرم سابقه‌دار که در جریان سرقت از خانه‌ای حوالی میدان سپاه تهران مأمور پلیس را به شهادت رسانده‌بود، جزئیات بیشتری را از حادثه شرح داد.
به گزارش «جوان» ساعت ۵ بامداد روز یک شنبه ستوان دوم امیر کیوانلو همراه یکی از مأموران کلانتری نامجو برای بررسی حادثه سرقت از خانه‌ای حوالی میدان سپاه خود را به محل رساند.
مردی که پلیس را از ماجرا با خبر کرده‌بود گفت لحظاتی قبل خواهرش که به تنهایی زندگی می‌کند به او خبر داده دزد از راه بالکن آپارتمان وارد خانه شده‌است. وقتی مرد جوان با کلید یدکی که همراه داشت در ساختمان را برای پلیس گشود، ستوان پلیس قدم به داخل ساختمان گذاشت. هنوز مدت زیادی از ورود او به خانه نگذشته بود که سارق هنگام فرار او را با ضربه چاقو هدف قرار داد و در حالی که قصد فرار داشت، بازداشت شد.
همزمان با انتقال پیکر خونین مأمور پلیس به بیمارستان تلاش برای نجات وی به جریان افتاد، اما تلاش‌ها ثمری نداشت و او به علت شدت جراحت به شهادت رسید.
با شهادت مأمور پلیس قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شد. با کامل شدن تحقیقات متهم مقابل بازپرس مورد تحقیق قرار گرفت و به جرمش اعتراف کرد. متهم برای کامل شدن تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
گفتگو با متهم
چند سال داری و اهل کجا هستی؟
۲۱ سال دارم. اهل مازندران هستم. خانواده‌ام آنجا زندگی می‌کنند، اما خودم در تهران تنها زندگی می‌کنم.
اعتیاد داری؟
بله. سال‌هاست که مواد مصرف می‌کنم.
چه چیز مصرف می‌کنی؟
بیشتر شیشه و هرویین مصرف می‌کنم.
کجا زندگی می‌کنی؟
کارتن‌خواب هستم و محل زندگی مشخصی ندارم. بیشتر در شوش پرسه می‌زنم.
سابقه سرقت داری؟
بله. از هفت سال قبل بود که شروع به سرقت کردم.
برای چه سرقت می‌کردی؟
برای تهیه پول مواد مجبور بودم سرقت کنم.
درباره حادثه توضیح بده.
سحرگاه حادثه بعد از اینکه آن خانه را شناسایی کردم از بالکن ساختمان خودم را به آن آپارتمان رساندم. فکر می‌کردم که خانه خالی است و کسی آنجا نیست برای همین وارد شدم. وقتی وارد شدم دیدم که دختری در حال حرف زدن با تلفن همراه است که با چاقو تهدیدش کردم. او هم ترسید. دست و پایش را بستم و مقداری طلا، گوشی تلفن همراه، دوربین عکاسی و یک کنسول بازی را سرقت کردم. بعد خواستم از در ساختمان فرار کنم. در راه‌پله بود که با پلیس مواجه شدم. نمی‌دانم مأمور از کجا پیدایش شده‌بود که با چاقو به او ضربه زدم.
چاقو را از کجا آوردی؟
از خانه آن دختر برداشتم. به آشپزخانه‌اش رفته و چاقو را از آنجا برداشته بودم.
چند ضربه به مأمور زدی؟
یک ضربه به سینه‌اش وارد کردم و خواستم فرار کنم که مأموران گشت از راه رسیدند و دستگیر شدم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار