کد خبر: 1103594
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کمبود معلم برای بازگشایی مدارس وجود ندارد، بر تزریق واکسیناسیون دانش آموزان و رعایت نکات ایمنی برای بازگشایی مدارس تاکید کرد.
یوسف نوری امروز پس از تزریق دز یادآور واکسن در مرکز بهداشت مقیمیان اظهار کرد: براساس گزارش ساماندهی نیروی انسانی در عموم استان‌ها کمبود معلم وجود ندارد، کسری معلم در تعداد اندکی از استان‌ها وجود داشت که روش‌های تامین هم از طریق اضافه تدریس همکاران شاغل و نیرو‌های خرید خدماتی ما است و اگر هم نیاز باشد، برای کلاس‌های بی معلم نیرو جذب می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره توصیه رعایت نکات ایمنی به دانش آموزان برای بازگشایی مدارس خاطر نشان کرد: توصیه می‌شود که واکسن برای دانش آموزان بالای ۱۲ سال تزریق شود، البته واکسیناسیون دانش آموزان پایین ۱۲ سال هم که امری اختیاری است، انجام شود.

نوری با بیان اینکه همچنین رعایت مسائل بهداشتی در کلاس درس حائز اهمیت است، ادامه داد: بحث ایجاد تهویه مناسب در کلاس‌ها و رعایت پروتکل‌های مربوط به این ویروس باید مورد توجه باشد.

وی یادآور شد: امروز تزریق دز یادآور را انجام دادم، همکاران فرهنگی با توجه به جمعیت زیاد در مدارس توصیه می‌شود، دز یادآور را تزریق کنند.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: وزارت بهداشت و درمان همکاری خوبی در راستای واکسیناسیون با فرهنگیان و دانش آموزان دارند، همچنین دانش‌آموزان موارد بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت کنند.

نوری ادامه داد: همچنین افراد مبتلا هم براساس پروتکل‌های وزارت بهداشت در جامعه عمل کنند.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و صادق ستاری فرد سخنگو و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دز یادآور واکسن را تزریق کردند.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار