کد خبر: 1101738
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس از عزاداران حسینی عذرخواهی کرد.

علی کریمی کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس مدتی قبل استوری را در خصوص نذری دادن در ایام محرم منتشر کرد که این موضوع مورد انتقادات گسترده واقع شد. اکنون او با انتشار یک استوری جدید از عزاداران امام حسین (ع) عذرخواهی کرد که متن آن به شرح زیر است:

نیازی به گفتن نیست که من هم مثل همه شما از کودکی شوق رسیدن به دهه محرم را داشتم و با گذشت زمان، این ارادت را حفظ کردم.

در چند روز اخیر برخی افراد، قصد ماهی گرفتن از آب گل‌آلود را داشتند. روی صحبت من، عده‌ای هستند که 355 روز سال به معیشت مردم بی‌توجه می‌مانند و با نذری دادن در 10 روز محرم، دنبال جلب نظر هستند و ریا.!!

این عزاداری‌ها پیش از ما بوده و پس از ما هم خواهد ماند. در این میان هر کس برای رضای خدا و با نیتی خالص برای هر حاجت خود نذری می‌دهد، دمش گرم و نذرش قبول.

پیشنهاد من فقط این بود که در این اوضاع کشور، می‌توانیم نذرهای دیگری هم انجام بدهیم، همین.

آنها که به نام امام حسین (ع) به دنبال منافع شخصی‌شان هستند باید بدانند که امام حسین (ع) متعلق به همه بوده و هست. اگر طرفدار واقعی مکتب حسین (ع) هستیم باید به اعتقادات و طرز فکر یکدیگر احترام بگذاریم چون در این مکتب افترا، بددهنی و بی‌ادبی جایی ندارد که البته مردم فرق ریا و نیت پاک و خالص را تشخیص می‌دهند.

با اینکه مخاطب من عده‌ای خاص بودند اما از عزاداران واقعی امام حسین (ع) عذرخواهی می‌کنم و دست‌های‌شان را می‌بوسم. قضات با مردم.
حسینی بمانیم و حسینی زندگی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار