کد خبر: 1101375
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

رپورتاژ آگهی/ شاید به جرات بتوان گفت که در بعضی از شرایط سخت زندگی و روزمرگی موضوعات سفر و گردشگری یکی از لازمات زندگی این روزها شده است تا چند روزی دور از کار و دنیای شلوغ زندگی دور شویم و یک بازسازی روحی برای خود داشته باشیم. خوب از آنجاییکه تورهای داخلی به عنوان قلب تپنده این صنعت نقش ایفا می ‌کنند؛ موضوع بحث امروز ما هستند. امسال هم مثل هر سال بی شک بیشتر افراد به دنبال سفرهای تابستانی جذاب به مقصدی منحصر به فرد و شگفت انگیز داخلی هستند که در عین حال هم مقرون به صرفه باشد و هم لذت بخش! تا لحظات به یادماندنی را در کنار خانواده و شاید هم دوستانشان به ثبت برسانند. خوشبختانه مجموعه مسافرتی نامی گشت ایرانیان با در نظر گرفتن سلیقه های گوناگون و برآورد هزینه های شما مسافران عزیز در نظر دارد که با برگزاری تورهای متنوع داخلی در پکیج های عالی و مناسب با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت در زمینه ارائه خدمات مسافرتی برای شما " تجربه سفری خاطره انگیزی" را در این بازه زمانی را بسازد.

تور کیش؛ مقصد سفری جذاب و رویایی

جزیره کیش در طول سال‌ های گذشته از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری داخلی در تمام طول سال بوده است و تور کیش در آژانس‌ های مختلف مسافرتی از پرفروش ‌ترین تورهای مسافرتی  داخلی به شمار می ‌رود. کیش در جنوب ایران و در خلیج فارس از گرمترین شهرهای داخلی ایران بوده که هوایی شرجی نیز دارد؛ اما در نخستین روزهای بهار هوا در این جزیره هنوز خیلی گرم نیست! در نخستین روزهای فروردین با پیاده روی شبانه در سواحل خلیج فارس تجربه ‌ای لذت بخش و دلپذیر از سفر به جنوب ایران را تجربه خواهید کرد.

کیش، مشهد و قشم همچنان در صدر تورهای پرطرفدار داخلی!

پروازهای زیاد و متنوع و هتل‌ های مختلف امکان سفر به جزیره کیش را برای طیف وسیعی از گردشگران در طول سال فراهم کرده است و گرچه قیمت تور کیش در برخی فصول مثل بهار، پاییز و زمستان خیلی بالا می رود و از سفرهای پرخرج داخلی به حساب می‌ آید اما ارزش سفر کردن را دارد. در این جزیره زیبا امکانات متنوعی و هیجان انگیزی برای لذت بردن هرچه بیشتر شما گردشگران فراهم شده است و به همین دلیل کیش از پرگردشگرترین مقاصد داخلی در طول سال محسوب می شود و از هیجان ‌انگیزترین تفریحات کیش می ‌توان به ورزش‌ های آبی این جزیره اشاره کرد. جت اسکی، اسکی روی آب، قایق سواری، شاتل سواری، گشت‌ و گذار با کشتی‌ های تفریحی کف شیشه‌ ای، غواصی، کایت سواری و پاراگلایدر بر فراز سواحل خلیج فارس از پرطرفدارترین تفریحات مهیج آبی کیش هستند. برای استفاده از این تفریحات می ‌توانید سری به سواحل تفریحی متنوعی که در گوشه و کنار این جزیره هست، بزنید.

تور مشهد؛ از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری داخلی  

شهر مشهد به‌ دلیل وجود بارگاه امام رضا (ع) در آن،‌ از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری مذهبی در ایران در میان علاقه ‌مندان به سفرهای داخلی بشمار می رود. هر ساله مراسم آغاز سال نو در حرم امام هشتم با آدابی خاص برگزار می ‌شود و مسافران بسیار زیادی برای شرکت در این مراسم و حضور در حرم امام رضا (ع) در لحظه تحویل سال تور مشهد را از چند ماه قبل تهیه می ‌کنند. موضوع یکه خیلی در بین مسافران مطرح است نرخ تورهای این مقصد است که باید بگوییم قیمت تور مشهد به عوامل بسیاری چون زمان و فصل تور، نوع وسیله رفت ‌و آمد تور (قطار، هواپیما، اتوبوس)، تعداد ستاره‌ های هتل و... بستگی دارد بنابراین بهتر است قبل از انتخاب هتل حتما تمامی ویژگی ‌ها و در نهایت نرخ تور‌های مختلف به مقصد مشهد را بررسی کنید و سپس با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیش، مشهد و قشم همچنان در صدر تورهای پرطرفدار داخلی!

اگر به دنبال تورهای ارزان قیمت به مشهد هستید بهتر است بدانید که معمولا ارزانترین تورهای مشهد در اول هفته و زمانی که مناسبتی خاص نباشد، خواهد بود یا در مواقعی که مردم سفر کم می‌روند مثل زمان باز شدن مدارس و دانشگاه ها و یا زمان امتحانات و البته تاریخ های بعد از تعطیلات رسمی. همچنین اگر تورهایی را با هتل ‌های ۳ ستاره انتخاب نمایید که در این صورت می ‌توانید در هزینه ‌های خود تا حد زیادی صرفه ‌جویی کنید.

آمار حضور گردشگران در تور مشهد در سال‌ های گذشته به ۱۴ میلیون زائر و گردشگر رسیده است. از طرفی اقامتگاه ‌هایی متنوع با درجه ستاره های مختلفی در مشهد وجود دارند و امکان سفر زمینی و هوایی با وسایل نقلیه متفاوت به مشهد نیز برای شما مسافران امکان پذیر است. این شرایط سفر به مشهد را برای علاقه‌ مندان سفر به این شهر دلچسب می ‌کنند. در ادامه لازم به ذکر است که بدانید بازارهای اطراف حرم، مراکز تجاری و تفریحی، رستوران ‌های متنوع و مکان های جذاب و دیدنی مشهد حتی در تعطیلات هم باز هستند و از مسافران پذیرایی می ‌کنند.

کیش، مشهد و قشم همچنان در صدر تورهای پرطرفدار داخلی!

تور قشم؛ سفری خاطره انگیز به جنوب کشور

در سال های اخیر تور قشم یکی از تورهای پرطرفدار و همیشه محبوب برای سفرهای داخلی شناخته می شود و مهمتر اینکه قیمت تور قشم به نسبت تورهای کیش در تمام ایام سال پایین تر است و همین موضوع باعث شده که بسیاری از مسافران ایرانی این مقصد را برای سفر در ایام تعطیلات انتخاب ‌کنند. همچنین وجود جاذبه ‌های تاریخی و طبیعی متنوع و زیبای این مقصد در کنار جزایر هنگام، ناز و... با زیبایی های منحصر به فردشان نیز امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی را فراهم کرده اند، همه این عوامل دلیل اصلی جذابیت و محبوبیت تور قشم می باشد.

جزیره قشم در فصل بهار و به خصوص اوایل آن یعنی فروردین ماه، آب و هوایی بسیار خنک و مطبوعی را تجربه می کند و اینکه رطوبت هوا نیز در این روزها بسیار پایین است که البته با نزدیک شدن به تابستان، بر میزان آن افزوده خواهد شد. در ادامه حجم سفر به جزیره زیبای قشم در فصول پاییز و زمستان نسبت به دیگر ایام سال به چندین برابر خواهد رسید و همین موضوع هم باعث افزایش قیمت پروازها و هتل های قشم می شود، به طوریکه ممکن است قیمت بلیط پرواز یا قطار قشم تا بیش از 2 برابر قیمت بلیط قشم در دیگر زمان های سال خریداری کنید.

همچنین خدمات پکیج تور قشم آژانس نامی گشت بسته به نوع تور انتخابی شما کاملا متفاوت می باشد! بنابراین حتما قبل از رزرو تور با کارشناسان مربوطه این مجموعه مسافرتی موفق راجع به خدمات تور سوال کنید و با اطلاع کامل اقدام به رزرو تور قشم خود کنید. اما بطور کلی با توجه به پکیج مسافرتی که رزرو کرده اید معمولا خدمات زیر به شما ارائه می شود: بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل انتخابی، استقبال و ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری، تخفیفات گردشگری و در نهایت نکته حائز اهمیت این است که خدمات تور قشم نامی گشت شامل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، همچنین در صورتیکه در تور قشم ذکر شده باشد صبحانه، ناهار و شام نیز بشما ارائه می شود و ضمنا بطور معمول تورها برنامه گشت شهری هم دارند که قبل از خرید تور می توانید به این مورد نیز توجه کنید.

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای کیش، مشهد و قشم از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای داخلی به این مقاصد هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com مراجعه کنند و نرخ تورهای کیش، مشهد و قشم را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی و خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای گفته شده در بالا ارائه کرده است که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و... می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398- 021 تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار