کد خبر: 1101279
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
باحضور اعضا مجمع عمومی فدراسیون اسکیت امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت مجمع عمومی این فدراسیون امروز و به ریاست مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان و کیکاووس سعیدی نماینده کمیته المپیک با حضور اعضا به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

دراین مجمع مجید هنر جو ربیس فدراسیون اسکیت ضمن ارایه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ گفت:بر این باورم که به صورت فصلی هیات‌ها را حمایت کنم امیدوارم با کمک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان این امر محقق شود.

وی در ادامه افزود:در سال ۹۶ و ۹۷ بدهی مالیاتی داشتیم که در اوایل سال یک سوم آن پرداخت شد و الباقی به صورت اقساطی در حال پرداخت است.

در ادامه مریم کاظمی پور گفت:فدراسیون اسکیت تمام جوانب را در محور توسعه در رشته‌های مختلف زیر مجموعه خود دیده است اینکه منابع ما در جایی هزینه کنیم ک ب نتیجه نزدیکتر باشد مارا در رسیدن به هدف‌ها نزدیک میکند و برنامه ریزی‌ها با اولویت همگانی و قهرمانی صورت گیرد.


وی ادامه داد:جای رشته اسکیت در بازی‌های کشور‌های اسلامی خالی بود و در این بازی‌ها رقبا جدی بودند که حضور اسکیت هم می‌توانست موثر باشد و می‌توانست محک بخورد.

همچنین کیکاووس سعیدی نماینده کمیته ملی المپیک گفت:باتوجه به اینکه اسکیت جز برنامه‌های بازی‌های المپیک است از نظر کمیته ملی المپیک باید ظرفیت‌های آن افزایش یابد و در بازی‌های المپیک صاحب سکو شود.

وی با بیان این که کمیته المپیک این رشته حمایت خواهد کرد افزود:از زمان ریاست هنرجو شاهد رشد این رشته هستیم.

وی ادامه داد:در استان‌ها شاهد توسعه رشته اسکیت هستیم و رشته اسکیت به لحاظ جذابیت خود همچنان در تمام سطوح قابلیت گسترش دارد.

گزارش مالی سال ۱۴۰۰، بررسی تصویب برنامه عملیاتی ۱۴۰۱، بررسی آیین نامه‌های انضباطی پرداحت حق الزحمه‌ها، بررسی ساختار سازمانی فدراسیون، ارایه پیشنهادات و انتقادات اعضای از دیگر موضوعات این مجمع بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار