کد خبر: 1101257
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
از مهمترین کاربردهای وب سرویس اس ام اس می توان به قابلیت اتصال آن به نرم افزار های خارجی اشاره کرد. ارسال پیامک، یکی از ساده و رایج ترین روش های ارتباط در سایت ها است. ارسال پیامک تایید عضویت، کد ورود، تایید و پیگیری سفارش از کاربردهای پیامک در سایت ها و وبسایت های فروشگاهی است.

سامانه پیامکی مدیانا، بهترین وب سرویس برای برنامه نویسان

رپورتاژ آگهی/ وب سرویس (Web Service ) در دنیای برنامه نویسی، از رایج‌ترین اصطلاحات است. اگر برنامه نویس هستید به طور حتم با این اصطلاح و کاربرد این رابط آشنایی دارید. اگر هم با اصطلاحات برنامه نویسی آشنایی ندارید و دوست دارید با وب سرویس و نحوه ارسال پیامک از طریق سایت بیشتر آشنا شوید ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم. 

وب سرویس چیست؟

به رابط برنامه نویسی، که بر بستر وب پیاده می شود وب سرویس می گویند. وب سرویس با استفاده از پروتکل های استاندارد مثل http، شرایط و مکانزیم هایی را در اختیار افراد قرار می دهد تا بتوانند اطلاعات را در بین سیستم های مختلف مبادله کنند. در واقع وب سرویس مانند یک پل، ارتباطی را میان نرم افزار با نرم افزار و کلاینت با نرم افزار فراهم می کند. 

وب سرویس میتواند بدون وابستگی  روی سیستم عامل و همچنین برنامه نویسی های مختلف اجرا، و عملکرد یکسانی داشته باشد. 

ویژگی های وب سرویس 

 کاربردها و ویژگی‌های وب سرویس به شرح زیر است: 

عدم وابستگی به سیستم عامل 

عدم وابستگی به زبان های برنامه نویسی 

بهبود ارتباط با بخش های نرم افزاری متفاوت 

ساده سازی ارتباط نرم افزار با کلاینت 

یکپارچه سازی اطلاعات 

وب سرویس پیامکی 

وب سرویس پیامکی همانطور که از نامش مشخص است رابطی بین سایت و پنل پیامکی شما است که امکان ارسال پیامک را از طریق سایت یا فروشگاه اینترنتی شما فراهم می کند. 

از مهمترین کاربردهای وب سرویس اس ام اس می توان به قابلیت اتصال آن به نرم افزار های خارجی اشاره کرد. ارسال پیامک، یکی از ساده و رایج ترین روش های ارتباط در سایت ها است. ارسال پیامک تایید عضویت، کد ورود، تایید و پیگیری سفارش از کاربردهای پیامک در سایت ها و وبسایت های فروشگاهی است. 

از دیگر ویژگی های وب سرویس پیامکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال پیامک تکی و انبوه

امکان دریافت گزارش 

بانک جامع و به روز بر اساس سن و جنسیت و..

ارسال بر اساس کدپستی ( بر دریافت کد پستی از طریق پیامک این مقاله را مطالعه کنید)

ارسال های زمانبندی شده و خودکار 

ارسال پیامک صوتی 

ایجاد دفترچه و گروه مشتریان 

مشاهده وضعیت ارسال و…

مزایای وب سرویس پیامکی برای کسب و کارها 

سامانه پیامکی مدیانا، بهترین وب سرویس برای برنامه نویسان

وب سرویس پیامکی بنا به نوع کسب و کار شما می تواند کاربرد و مزایای متفاوتی داشته باشد که در ادامه رایج ترین آن ها را عنوان می کنیم.

ارتباط سریع با مشتریان 

مدیریت پیام های مشتری

حفظ امنیت سایت و اطلاعات مشتریان 

انتقال پیامک به ایمیل و URL

اطلاع رسانی 

اجرای ریتنشن مارکتینگ 

پیاده سازی روی سیستم های مدیریت مالی و حسابداری

تایید حساب کاربری

افزونه های پیامکی

در کنار وب سرویس پیامکی که نیاز اندکی به آشنایی با زبان برنامه نویسی دارد، افزونه های پیامکی قرار دارند. اگر سایت یا اپلیکیشن شما با سیستم های مدیریت محتوا نوشته شده است با استفاده از افزونه های پیامکی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را به ابزار پیامک مجهز کنید. 

سامانه پیامکی مدیانا 

وب سرویس پیامکی توسط سامانه های پیامکی زیادی ارائه می شود اما یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای خرید پنل اس ام اس و دریافت وب سرویس پیامکی باید به آن توجه کنید سرعت ارسال پیامک است. سرعت ارسال به دلیل میزان اهمیت پیامک های ارسالی باید بالا باشد. یکی از حرفه ای ترین سامانه های پیامکی در کشور که وب سرویس تخصصی ارائه می دهد سامانه پیامکی مدیانا است. این سامانه با بالاترین سرعت ارسال، وب سرویس پیامکی x,y ، افزونه پیامکی رایگان کامل ترین ابزار ارسال پیامک را در اختیار شما قرار می دهد. 

اگر تصمیم گرفتید که برای سایت، اپلیکیشن یا فروشگاه اینترنتی خود از پیامک استفاده و به واسطه آن با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیدبه سایت مدیانا مراجعه و مناسب ترین پنل اس ام اس را به رایگان دریافت کنید. 

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار