کد خبر: 1100942
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
وزیر ارتباطات:
زارع پور در خصوص آخرین وضعیت ماهواره خیام گفت: این ماهواره در حالت عملیاتی قرار دارد و سیگنالهای ارسالی دریافت می شود.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از عدم اختلال دائمی شبکه اینترنت گفت و ادامه داد: این اختلالات اخیر اینترنت در کشور بدلیل حوادثی بود که رخ داد، مانند حادثه آتش سوزی ای که چند روز پیش در کشور داشتیم و حادثه نیز قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد: البته زیرساختهای مخابرات هم فرسوده است و حدود ۱۰ سال است که بازسازی و نوسازی نشده اما اختلال دائمی وجود ندارد، چون دائم شبکه ارتباطی را رصد و به روز رسانی می کنیم و به دنبال این هستیم که شبکه های پرسرعت و باکیفیت مبتنی بر فیبر را برای خانه های مردم عزیز ایران فراهم آوریم.

وی در خصوص بسته اینترنت خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار و مشکلاتی که در این مسیر ایجاد شده، اظهار داشت: مرجع ما برای این امر وزارت ارشاد است و هر فردی که وزارت ارشاد بعنوان خبرنگار تائید کند میتواند از طریق درگاه ملی خدمات دولت هوشمند شماره همراه خود را وارد کرده تا بسته اینترنت خبرنگاری برایشان فعال شود.

زارع پور در پایان درخصوص آخرین وضعیت ماهواره خیام که چند روز پیش به فضا فرستاده شد خاطر نشان کرد: این ماهواره در حالت عملیاتی قرار دارد و سیگنالهای ارسالی دریافت می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار