کد خبر: 1100882
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه نقش بسیج در بحث محرومیت زدایی به رنگ مجاهدت ها و تلاش های جهاد گونه است، گفت: بسیج در مقابله با کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی درخشید.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص توانمندی‌ها و نقش مهم بسیج در بحران ها، بسیج را یک شجره طیبه در انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بسیج در تمامی صحنه‌ها و بحران‌ها از اول انقلاب تا الآن نقش کلیدی داشته است.

معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس، شگفتی آفرید و آن حماسه‌های بزرگ در جنگ تحمیلی خلق و ماندگار شد.

مخبر با اشار ه به نقش پر رنگ بسیج در حوزه سازندگی، تصریح کرد: بسیج در چهار دهه اخیر، نقشی اساسی و مهم در بحث سازندگی در تمام عرصه‌ها داشته است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از صفحات ماندگار خدمت مخلصانه این لشکر مخلص خدا را در میدان مقابله با بیماری کرونا شاهد هستیم، اضافه کرد: بسیج در این میدان با اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ویژه در بحث واکسیناسیون درخشید.

مخبر با تأکید بر اینکه نقش بسیج در بحث محرومیت زدایی به رنگ مجاهدت‌ها و تلاش‌های جهاد گونه است، اظهار داشت: هیچ نقطه‌ای در سطح کشور وجود ندارد که شاهد تلاش‌ها و ایثار مخلصانه بسیجیان عزیز نباشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار