کد خبر: 1100661
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
کاروان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان ارتش‌های جهان (سیزم) با کسب ۱۴ مدال به کار خود پایان داد و امروز صبح با استقبال گرم مسئولین ورزش نیرو‌های مسلح، ارتش و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی بازگشتند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، سومین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش‌های جهان (سیزم) در هفت رشته ورزشی شنا، والیبال، پنجگانه نظامی، جهت‌یابی، دوومیدانی، تیراندازی و بیاتلون تابستانی (دوگانه) از ۱۳ لغایت ۲۱ مرداد ماه در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار شد.
رشته‌های شنا، والیبال، جهت یابی و پنجگانه نظامی با مسئولیت و سرپرستی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین تیم‌های تیراندازی و دو و میدانی با مسئولیت و سرپرستی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در قالب کاروان دانشجویان نیرو‌های مسلح اعزام شدند.
کاروان ۷۶ نفره ایران که در شش رشته با ۲۰ کشور رقابت کرد، در پایان موفق به کسب یک طلا، شش نقره و هفت برنز شد و در مجموع ۱۴ مدال کسب کرد.

رشته‌های مدال‌آور ایران در این مسابقات به شرح زیر است:
والیبال: یک طلا
شنا: سه نقره و دو برنز
جهت‌یابی: یک برنز
دوومیدانی: دو نقره و دو برنز
تیراندازی: یک نقره و دو برنز
لازم به توضیح است، حسن چم کلانی و مصطفی زرین افضل از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسعود یزدان پناه از کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، به عنوان رؤسای کمیته‌های تیراندازی، دو و میدانی و والیبال در این دوره از رقابت‌ها در کسوت مسئولین برگزاری مسابقات به دعوت شورای عالی ورزش ارتش‌های جهان (سیزم) حضور داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار