کد خبر: 1100607
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
مسئولان می‌گویند از جمله سازمان‌های پرمخاطب در جریان احصای درخواست‌های مردمی در جریان سفر استانی دولت، جهاد جنوب کرمان بوده که اگرچه نشان از عمق و حجم مشکلات دارد اما به زعم این مدیران، از سوی دیگر نشان دهنده اعتمادعمومی و امید برای حل مشکل نیز هست.
همزمان با سفر استانی دولت به کرمان، میزهای خدمت نیز در همه سازمان ها تشکیل شد تا ضمن ارتباط چهره به چهره با شهروندان برای آگاهی از مشکلاتشان، درخواست هایشان نیز اخذ و پیگیری شود.

از آنجا که جنوب استان کرمان از جمله قطب های مهم و بزرگ محصولات کشاورزی در کشور به شمار می رود طبیعی بود که درخواست ها در این بخش نیز با فراوانی بالایی همراه باشد که چنین نیز بوده است و براساس اعلام مدیران جهاد تنها افزون بر یکهزار و ۳۰۰ درخواست به صورت چهره به چهره رسیدگی و پیگیری شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی از رسیدگی به بیش از یکهزار و ۳۰۰ درخواست مردمی در میز ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی در سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان، محسن ترلانی اظهار داشت: همزمان با سفر استانی دولت به استان کرمان، میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با ۲۳ میز خدمت در سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان برگزار شد.

نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی در میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان گفت: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم است که توجه و رسیدگی به مشکلات مردم از اولویت های اصلی دولت مردمی است.

وی افزود: در این میز خدمت علاوه بر نماینده واحدهای تخصصی وزارتخانه، مدیران کل، معاونان و مدیران سازمان جهادکشاورزی، با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر و ایجاد سرعت در روند پاسخگویی به مطالبات کشاورزان، نماینده بانک کشاورزی، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی نیز حضور داشتند.

ترلانی تصریح کرد: در این میز خدمت بستری فراهم شد تا مسئولان از نزدیک بخشی از ظرفیت های جنوب استان کرمان را نیز مشاهده کنند و همچنین فرصتی مناسب برای کشاورزان و بهره برداران برای ارائه درخواست، و پیشنهاد و انتقادهایشان فراهم شد.

وی افزود: استقبال بی‌سابقه و حضور پررنگ کشاورزان، بهره‌برداران و فعالان عرصه کشاورزی از میز خدمت در جنوب استان کرمان، نشان از امیدواری و اعتماد مردم به دولت مردمی و خدمتگزاران خود است.

ترلانی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که در سطح استان و وزارتخانه صورت می گیرد، بخش اعظمی از مشکلات کشاورزان جنوب استان کرمان برطرف شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار