کد خبر: 1100539
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ما با حداقل نفرات و امکانات در برابر تروریست‌ها ایستادیم. نیرو‌های ما در سوریه و عراق اندک بود و سردار شهید حسین همدانی با بهره‌گیری از سرمایه‌های آن کشور‌ها توانستند ساختار سازمانی داعش را نابود کنند.
سرویس دفاعی جوان آنلاین: مراسم روز خبرنگار با حضور سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، سیدمجید هاشمی‌دانا مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس و خبرنگاران حوزه دفاع مقدس صبح امروز (شنبه ۲۲ مرداد ماه) برگزار شد. در این مراسم سرلشکر باقری با مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خبرنگاران دفاتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان‌ها هم به صورت ویدئو کنفرانس سخن گفت.

مگر ما برای دفاع از حرم تردید داریم؟

در این نشست سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به سخنان سخیف میرحسین موسوی درباره مدافعان حرم و شخص سردار حسین همدانی و بیان نقش خبرنگاران برای تبیین واقعیت‌ها به نسل نو ابراز داشت: باید به نسل نو گفته شود که چرا جوان ما و نیروی ما وارد دفاع از حرم شد. مگر ما برای دفاع از حرم تردید داریم؟ استکبار به صورت رسمی در رسانه‌هایش اعتراف کرد که داعش را ابداع کرد تا سوریه را به تصرف درآورد. می‌دانید اگر این تهدید عملی می‌شد چه اتفاقی در حرم اهل بیت می‌افتاد؟

فرماندهان نظامی با حداقل امکانات توانستند داعش را نابود کنند

وی ادامه داد: آن وقت چه اتفاقی برای مسلمانان سوریه و عراق و بعد چه بر سر ایران می‌آمد. همان سه نفر فریب‌خورده که پایشان به تهران افتاد، چه کردند! در حالی که ما با حداقل نفرات و حداقل امکانات در برابر این تروریست‌ها ایستادیم. نیرو‌های ما در سوریه و عراق اندک بود و سردار شهید حسین همدانی و شهید حاج قاسم با بهره‌گیری از سرمایه‌های آن کشور‌ها توانستند ساختار سازمانی داعش را نابود کنند و امنیت حریم اهل بیت تأمین شد.

میرحسین جایگاه خودش را در میان مردم خراب کرد

سرلشکر باقری با بیان اینکه سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ‌دهی و بازگو کردن ندارد، بیان داشت: او در برهه‌ای از زمان برای نظام سنگ‌اندازی و چوب لای چرخ کرد و حتی با عبارات سخیف شهیدان را یاد کرد. او با این کارش تنها جایگاه خودش را نزد مردم خراب می‌کند. در چنین شرایطی رسانه‌ها وظیفه دارند واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند.

توان و اقتدار نیرو‌های مسلح در امنیت مرز‌ها

وی ادامه داد: درباره امنیت کشور، امنیت مرز‌ها و کار‌های بزرگی که اتفاق می‌افتد، اینکه برخی کشور‌های مرزی دست‌بردار نیستند و تلاش می‌کنند و با برنامه‌ریزی‌های مختلف، بمب و نفرات انتحاری را به کشور می‌فرستند، اما باز می‌بینید که الحمدلله با حضور نیرو‌های مسلح، امنیت در کشور برقرار است. این توان و اقتدار نیرو‌های مسلح، اتفاق کوچکی نیست.

دستاورد‌های بی‌نظیر ایران به روایت سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح دستیابی، پیشرفت در زمینه‌های موشکی، پهبادی، فضایی، هوایی و حتی زمینی را در سایه تحریم ظالمانه کشور را یک دستاورد بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: این کار‌های کوچکی نیست. این کار‌ها برکاتی است که خدا به ملت ما داده است. در حوزه موشک‌های نقطه‌زن، ایران جزو معدود کشور‌هایی است که به این فناوری دست یافته است.

موشک‌های ایران در دوره آزمایشی کم به بهره‌برداری می‌رسد

وی گفت: درباره آزمایش‌های موشکی، هیچ گاه موشکی به ۱۰ مورد نرسیده و زود به بهره‌برداری رسیده است. این برکتی است که در هیچ جا وجود نداشته و باید واقعیت‌ها برای مردم بازگو شود. این واقعیت‌ها موجب امید، نشاط و حرکت رو به جلوی جوان‌هایمان می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است...
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر