کد خبر: 1100288
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که به ۱۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس متهم است، در مراغه شناسایی و دستگیر شد.

سردار «علی محمدی»  اظهار داشت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی با جلب اعتماد مردم و به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس، نسبت به اخذ وجه از آنان اقدام کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مراغه قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس با هماهنگی مقام قضائی در این زمینه آغاز و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد که متهم با قول سودهای هنگفت و واهی، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از ۳۰۰ شهروند ساکن در شهرستان‌های جنوب استان کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: متهم پس از آن با انجام اقدامات پلیسی و پیگیری‌‍‌های شبانه‌روزی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی توسط ماموران پلیس آگاهی مراغه در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر شد.

سردار «محمدی» با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد در زمان سرمایه‌گذاری در بورس به مراکز رسمی و معتبر مراجعه و  به هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر