کد خبر: 1100215
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
سرپرست آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛
عزتی، به درخشش دانش‌آموزان لرستانی در جشنواره سراسری فرهنگی و هنری «فردا» اشاره کرد و گفت: دانش آموزان لرستانی در این جشنواره ۶۸ رتبه اول تا سوم کشوری کسب کردند.

به گزارش جوان از لرستان، «رضا عزتی»، امروز(19مرداد)، در جمع خبرنگاران به برگزاری فرهنگی هنری جشنواره «فردا» اشاره کرد و اظهارداشت: دانش آموزان لرستانی در مرحله کشوری مسابقات این جشنواره درخشیدند.

عزتی با اشاره به اینکه چهلمین دوره این جشنواره که در ۸۰ رشته مختلف در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شد، افزود: از مجموع ۱۷۶ هزار اثر ارسالی از مناطق پس از ارزیابی‌های حضوری و غیر حضوری، در مجموع ۲۵۰ اثر را به دبیر خانه کشوری این جشنواره ارسال کرد که حاصل آن ۶۸ رتبه اول تا سوم کشوری برای آموزش و پرورش لرستان بود.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان استان لرستان در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» در پنج گروه هنرهای آوایی و نمایشی ادبی رسانه و فضای مجازی دستی و تجسمی خوش درخشیدند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: جشنواره فرهنگی هنری فردا در راستای تحقق بخشی به اهداف سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری و زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار