کد خبر: 1100193
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
ملی‌پوش تیم جوانان بوکس ایران پس از اینکه به کما رفت و تحت عمل جراحی قرار گرفت، بامداد امروز درگذشت. اتفاقی که جامعه بوکس کشور را تحت تاثیرقرار داد.
 اردوی تیم جوانان بوکس ایران هم اکنون در «کامیاران» یکی از نواحی استان کردستان در حال برگزاری است.

بر این اساس، محمدامین روستایی بوکسور همدانی وزن ۶۰ کیلوگرم این تیم که عنوان نایب قهرمانی کشور در مسابقات مشهد را کسب کرده بود در جریان یکی از تمرینات، بی‌هوش شد.

با حضور پزشکان و اورژانس انتقال وی از کامیاران به سنندج صورت گرفت، اما وی پیش از رسیدن به بیمارستان به کما رفت.

با تلاش رئیس هیات بوکس کردستان، استاندار و مسئولان استانی، این بوکسور جوان از سوی یک پزشک متخصص مورد عمل جراحی قرار گرفت و همانجا اعلام شد وی به دلیل سکته مغزی به کما رفته است.

سطح هوشیاری این بوکسور ملی‌پوش پایین آمده بود و در نهایت بامداد امروز (چهارشنبه) جان خود را از دست داد.

«حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس در خصوص این اتفاق به ایرنا؛ گفت: به خانواده محمدامین روستایی و خانواده بزرگ بوکس تسلیت می‌گویم.

وی افزود: بر اساس چیزی که تا این لحظه دریافت کردیم، این بوکسور در اردو با نشانه‌های سرگیجه به کما می‌رود و پس از انتقال به بیمارستان سنندج تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

ثوری بیان کرد: امروز تا فردا نتیجه کالبدشکافی مشخص خواهد شد و ما هم منتظر هستیم تا ببینیم دلیل این اتفاق ناگوار چه بوده است. چراکه آن روز تمرینات عادی بوکس برگزار شده و مبارزه یا تمرین دشواری صورت نگرفت.

رئیس فدراسیون بوکس ادامه داد: اجازه بدهید منتظر بمانیم تا نتیجه به صورت کامل از سوی پزشکان اعلام شود. اکنون نمی‌شود قضاوت کرد
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار