کد خبر: 1099999
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
سخنگوی فراجا:
سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تشکیل ۲ قرارگاه‌ کاهش وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی گفت: دولت سیزدهم اراده قوی برای مقابله با وقوع جرایم دارد.

سردار مهدی حاجیان با اشاره به تشکیل قرارگاه کاهش وقوع جرم و آسیب های اجتماعی از سوی دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم با اراده قوی در این زمینه گام برداشته و با تشکیل این قرارگاه‌ها که با محوریت پلیس تشکیل شده به همه استانداران و اعضای شورای اداری استان‌ها تاکید شده است که به تکالیف قانونی خود در این راستا عمل کنند.

وی ادامه داد: جلسات کاهش آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرم به صورت منظم در سطح استان‌ها برگزار می‌شود و در زمینه جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز اقداماتی در حال انجام است.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر توسط پلیس انجام می‌شود گفت: طبق نظر کارشناسان، پس از جمع‌آوری معتادان، مراحل سم‌زدایی و درمان فرد معتاد حدود ۲ سال طول می‌کشد که شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه اقداماتی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع درمان معتادان در استان‌ها به‌ویژه در کلانشهر تهران با مشکل مواجه هستیم که باید در این خصوص اقداماتی انجام شود.

به گفته سرهنگ حاجیان، با تشکیل قرارگاه آسیب‌های اجتماعی، اراده دولت و استانداران و شهرداران بر این است که در زمینه جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدامات ویژه انجام شود.

وی یادآور شد: قطعا حمایت دولت در این مورد می‌تواند بسیار اثرگذار باشد که البته این حمایت‌ها در دوره‌های گذشته کمتر بود و تلاش داریم در بخش کاهش وقوع جرم همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی در سراسر کشور به نقطه مطلوب دست یابیم.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار